Свій бізнес на соусах "Всі соуси світу" родина Євгена Мірводи відкрили за два дні. Саме стільки часу знадобилося, щоб розробити логотип, зварити соус та прийняти участь у фестивалі. Про це Gazeta.ua розповів бізнесмен з Київщини.
"Із дружиною проїхали пів світу. В різних країнах запозичували для себе якийсь соус. Вдома зробили свій улюблений соус "Тереякі". Дали скуштувати друзям. Вони й запитали: "Чого ми досі не продаємо його?". Тоді подали заявку на фестиваль місцевої їжі. Спершу в участі нам відмовили, але перед самим фестивалем зателефонували і сказали, щоб приїздили", - розповідає Євген Мірвода.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бізнес на ювелірних прикрасах з годинників приносить до 10 тис. грн на місяць
Вкладення у бізнес були мінімальні. Мова йшла про кілька тисяч гривень. Окупилися вони до-сить швидко, але у цій справі все залежить від об'ємів. Можна вкласти кілька сот тисяч доларів, збудувати величезний завод, закупити дороговартісне обладнання і стати великим магнатом, а можна починати, як ми покроково і повільно.
"Розробили 5 різних соусів. Придумали гострий соус "Тринідат скорпіон", виготовлений на основі обліпихи, апельсину та гострого перцю. Він дуже гострий. Для фанатів гострої їжі", - додає Євген.
100 грамова баночка соусу коштує від 85 до 100 гривень.
Родина має ще один бізнес. Євген продає дорогу чоловічу косметику для перукарень, а його дружина – стиліст.
"Зараз повністю переходимо на зайнятість по соусах. Їх замовляють дуже багато", - додає Єв-ген. – Найпопулярніший соус "Тереякі".
Коментарі
1