У небанківських фінансових установах надаватимуть послуги за допомогою додатку "Дія".
Електронні документи використовуватимуть для ідентифікації та верифікації клієнтів під час візиту до установи або віддалено, повідомляють у Національному банку.
Серед методів ідентифікації та верифікації - використання е-паспорта, кваліфікованого електронного підпису клієнта, відеотрансляції, системи BankID НБУ, ID документів, отримання даних із Бюро кредитних історій, шерінгу е-паспорта з додатку "Дія".
Шерінг дозволяє отримувати копії цифрових документів клієнтів завдяки додатку "Дія" в інформаційній системі фінустанови. Таке поширення е-паспорта можна використовувати без застосування лімітів до операцій та суми зобов'язань між клієнтом та фінустановою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У "Дії" з'явиться прописка: коли запустять послугу
Працівник фінустанови буде сканувати QR або штрих-код електронного документа клієнта в додатку "Дія". Останньому надійде запит щодо підтвердження дозволу на надання метаданих або е-відбитка цифрової копії документа.
Для підключення до додатку "Дія" фінустанова має подати та підписати відповідну заяву на приєднання до інформаційної системи "Дія" й виконати технічні налаштування API. Клієнти такої установи матимуть змогу замовляти та користуватися її послугами в режимі онлайн.
На цифровізацію галузей економіки у проєкті Держбюджету на 2021 рік заклали 2,9 млрд грн.
Коментарі