Державна митна служба (ГТС) змінила класифікацію авіаційного гасу, що імпортується в Україну, і вимагає імпортувати його як "бензин спеціальний".
Про це в п'ятницю, 20 квітня, повідомив найбільший постачальник авіагасу "ТНК-ВР Коммерс", пише "Комерсант-Україна" у публікації "Ціна злетіла на авіапаливі".
Компанія посилається на рішення Східної митниці ГТС від 3 квітня, згідно з якими авіагас, який досі класифікували як "Паливо для реактивних двигунів ТС-1 і РТ (коди - 2710117000 та 2710192100)", тепер повинен оформлятися як "Легкий дистилят - бензин спеціальний: Паливо для реактивних двигунів ТС-1 (2710112500)".
Це рішення збільшує ставку акцизу на імпортне паливо більш ніж в 6,5 разу - з 30 до 198 євро за тонну.
В авіакомпаніях заявляють, що це рішення здатне буквально паралізувати галузь - паливо в Україні набагато дорожче, ніж в Європі, а потужностей єдиного виробника - Кременчуцького НПЗ - недостатньо для насичення ринку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спеціальні мита на імпортні автомобілі хочуть запровадити на три роки
Начальник управління адміністрування митних платежів Держмитниці Віталій Зварич уточнив, що рішення було прийнято після спеціального дослідження палива, проведеного в лабораторії Східної митниці.
"Аналіз палива показав, що за своїми характеристиками воно ближче до спеціального бензину", - зазначив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росіяни відправили до України чергову "сирну" комісію
У ТНК-ВР стверджують, що лабораторія митниці при винесенні рішення враховувала лише один показник - температуру кипіння палива, і наводять висновки Українського НДІ нафтопереробної промисловості МАСМА, згідно з якими цей авіагас відрізняється від "бензину спеціального" по ряду фізико-хімічних показників.
Коментарі
7