Полтавський рок-гурт Mountain Breeze презентував альбом "9 хвилин". Вийшов у китайській соцмережі TikTok. У ній створюють короткі музичні відео та гумористичні скетчі. Цього року кількість користувачів TikTok перевищила 1,5 млрд.
"Ідея TikTok-альбому народилася під час весняного карантину. Було досить часу, щоб перезавантажитися і просто зануритись у творчість. А також зазирнути в соцмережі. Я побачив, що, на жаль, Tiktok містить, крім музики і челенджів, дуже багато безглуздого контенту. Після цього і прийшла ідея створити альбом у форматі Tiktok, який покаже більшості користувачів, що контент може бути корисним і нести добро. А також відкриє новий формат у світі музики", - каже фронтмен колективу Олександр Біляк.
В альбом входять 9 кліпів. Зняті у стилі TikTok: вертикально та до хвилини. Об`єднані однією історією. Саунд-продюсерами стали самі учасники гурту Mountain Breeze.
Деякі пісні записали мовою жестів. Її артисти спеціально вивчили. Навчилися співати навпаки. Кліп знімали 5 днів. За цей час отримали понад сотню ляпасів і виплакали пару літрів сліз. У зйомках брали участь український TikTok-хаус Ulove Home та київський шоу-балет Papa Dance. Також залучили єдиний в Україні шоу-балет людей із вадами слуху "Без слів", які допомогли поєднати музику та танці мовою жестів.
Гурт Mountain Breeze створили 14 березня 2014-го. Трійка музикантів починала з каверів на популярні англомовні хіти. 2016-го взяли участь у 7-му сезоні пісенного шоу "X-Фактор". Їх наставником став Андрій Данилко. Продовжив співпрацю з артистами й після закінчення проєкту.
2018-го гурт брав участь у Національному відборі на Євробачення. Виконали пісню I See You. Кліп зняли в Києві, біля Шоколадного будиночка. Того ж року випустили перший студійний альбом Say It Loud.
Коментарі