пʼятниця, 15 червня 2012 16:20

На пісню Козловського створили мультик "Євро-2012"

На пісню Козловського створили мультик "Євро-2012"
Козловський вважає, що ролик на 100% передає сенс його пісні. Фото: kp.ua

На спортивну пісню Віталія Козловського "WE ARE THE PLAYERS" створили анімаційний ролик EURO 2012.

Російський мультиплікатор Анастасія Гусева зробила пластиліновий мультфільм за нереально короткий термін - 2,5 тижні. Пластилінова мультиплікація - це дуже трудомісткий процес: спочатку потрібно створити пластилінові фігурки, декорації для зйомки, покадрово сфотографувати кожен рух, а після змонтувати відео і накласти музику. Автор зазначає, що це дуже складна і кропітка праця - зазвичай над створенням пластилінової анімації трудяться кілька людей півтора місяці, щоб зробити двохвилинне відео.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Переляканий Буффон та понура збірна України — португалець створив шаржі на всіх учасників Євро-2012

"Мені дуже хотілося створити мультиплікацію, пов'язану з Чемпіонатом Європи з футболу, і я шукала музику-пісню, під яку я можу створити анімацію. Мені дуже сподобалася спортивна пісня Віталія Козловського "WE ARE THE PLAYERS", вона об'єднує вболівальників різних країн і гравців, в ній є ідея і спортивний драйв! Чемпіонат звичайно забійний йде, ще полоскоче нерви! Я хотіла встигнути закінчити ролик до матчу Україна-Франція. Будемо дивитися в Росії, адже минулий матч Україна-Швеція був суперемоційним, російський коментатор вболівав і хвилювався навіть більше, ніж коли свої голи забивали! Це мене ще більше надихнуло. Зробивши відео, я відправила анімаційний ролик Віталію і рада, що він сподобався"- розповіла Анастасія Гусєва.

Козловський зазначив, що і відео, і сама ідея йому припали до душі.

"Я був приємно здивований, коли побачив цей ролик, оскільки розумію на скільки це складна робота. Відразу зв'язався з Анастасією по скайпу і подякував їй. Приємно, що для відео Анастасія продумала всі деталі і показала реальні події - стадіон, уболівальники і гравців EURO 2012, які їдуть в Україну та Польщу. Команди автор показала по 4-м групах, і що тільки 2 команди дійдуть до фіналу, але при цьому ми всі єдині на трибунах, стадіонах і у фан-зонах, адже цей місяць ми проводимо під девізом "Футбол" ! Я вважаю, що цей ролик на 100% передає сенс моєї пісні. Приємно, що люди надихаються яскравим футболом, що вони створюють свої відео під мою спортивну пісню "WE ARE THE PLAYERS" - поділився співак.

Зараз ви читаєте новину «На пісню Козловського створили мультик "Євро-2012"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі