У рамках Всеукраїнського конкурсу молодіжної креативної соціальної відеореклами "МолоДія" режисер та засновник кінофестивалю "Відкрита ніч" Михайло Іллєнко проведе майстер-клас "Як зняти своє кіно". Майстер кіно ділитиметься з молоддю досвідом, як зняти конкурентоспроможний малий жанр (короткометражки, реклама).
Ініціатор конкурсу короткометражок "МолоДія" — Творча група "Автор Невідомий" — гурт із чотирьох молодих людей, які два роки тому почали знімати любительське і рекламне кіно, не афішуючи свого авторства. Цього разу учасники гурту Ігор Мельник, Євген Славянов, Олексій Зайцев і Наталя Котолюб називають свої імена і закликають молодь долучатися до конкурсу: пропонувати ідеї та сценарії.
"Головна мета наших соціальних роликів — закцентувати не на проблемах, які є в суспільстві, а на пасивності молодих людей. Але молодь може вирішити купу проблем, якщо вона збереться, організує якусь команду і піде по інстанціях, - розповідає представник гурту "Автор Невідомий" Ігор Мельник — активіст громадської організації "Українська народна молодь", викладач бойового гопака. - Наприклад, є у нас ролик: хлопець з дівчиною гуляють містом. Хоп! - а їхній парк обнесли, там буде будівництво. "Ну й хай!" - махнули рукою й пішли далі. Заходять в інший сквер — і його обнесли. Теж пішли далі. Приходять в кав'ярню, де люблять сидіти, а її віддали під офісний центр. Повертаються додому, а їхня хата опечатана. Хочемо показати, що якщо нічого не робити, загроза може набути великих маштабів. Окрема проблема: є шар молоді, яка громадськи ніби свідома, і навіть знає, як вирішувати проблеми, але нічого не робить. Постійно сидить у Фейсбуці, веде ЖЖ, де всіх критикує: люди розказують, як потрібно країною керувати, як знімати фільми, як співати пісні. А самі нічого не роблять".
Наразі учасники групи "Автор Невідомий" змонтували в рамках проекту кілька соціальних роликів.
"До Михайла Іллєнка ми звернулися з проханням допомогти нам привернути увагу до цієї проблеми, - пояснює режисер четвірки Євген Славянов. - Він охоче погодився дати поради і поділитися досвідом. Головне, щоб молодь знала, що це має свої перспективи. Конкурс "МолоДія" має три етапи. Перший — власне майстер-клас. Другий — зніматимемо свої ролики три місяці. Третій етап — презентація відео, конкурсна програма, голосування. Оскільки це соціальна реклама, плануємо просувати ці роботи на телебаченні, в інтернеті, показувати в метро. Заявки вже починають надходити.
Майстер-клас Михайла Іллєнка відбудеться 23 травня 2012 року в кінотеатрі "Київ", зала "Сінематека", за адресою вул. В.Васильківська, 19, о 18:00. Після майстер-класу - показ фільму "ТойХтоПройшовКрізьВогонь". Вхід вільний.
Коментарі