Доки українські артисти скаржаться на скасування концертів та брак коштів через пандемію, 35-річна Тіна Кароль заробляє на рекламі та продажі власних товарів.
Співачка більше року є обличчям ювелірного бренду "Укрзолото". Зірка з таким ім'ям за довготривалу рекламну кампанію може претендувати на $200 тис., йдеться у програмі-розслідуванні "Викриття".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Настя Каменських похизувалась спокусливими формами у бікіні
Кароль заробляє й на маловідомих марках одягу, взуття та аксесуарів. За співробітництво з молодіжними брендами артистка отримує від $5 тис.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Полякової відреагували на скандал із концертом в Дубаї
Співачка також самостійно продає низку товарів. 3 роки тому Кароль почала займатися торгівлею, випустивши іменну червону помаду за 299 грн. Торік вона презентувала власний аромат вартістю майже 1 тис. грн за флакон, а згодом, у розпал локдауну, відкрила інтернет-магазин аксесуарів та взуття, де серед асортименту – шовкові хустки вартістю 3,5 тис. грн, воскові свічки за 1,8 тис. грн й навіть захисні маски для обличчя по 50 грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чуттєва Тіна Кароль знялася повністю оголеною
Кароль не часто зустрічається з родичами. Артистка відверто зізналася, що навідується до рідних тільки у великі свята.
Коментарі