За два тижні після прем'єри п'ятої платівки співачки, Світлана Лобода випускає серію екстравагантних відеоісторій, присвячених знаковим композиціям ювілейного альбому. Кожен з роликів має назву і унікальний сюжет виконаний в концептуальному стилі neon-noir.
Шість відео - шість героїнь з абсолютно різними історіями, занурені в абстрактну атмосферу і яскраве світло неонових вогнів. Слоган промоційної кампанії: "Вона - Лобода"! Перша історія присвячена треку "Стерво".
Головна героїня відео - черниця. За сюжетом молода дівчина робить молитовний обряд, після чого дістає з панчіх плеєр, одягає навушники і починає рухатися в такт музиці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зоряні колеги Світлани Лободи привітали її з новим альбомом
Це не перший досвід використання подібного роду маркетингових прийомів у творчості Світлани Лободи. У 2013 році співачка випустила кілька вірусних роликів в рамках рекламної кампанії київського концерту в Stereo Plaza.
Коментарі