Корпорація "Pepsi" запускає глобальну рекламну кампанію своїх продуктів на честь пам'яті легендарного музиканта Майкла Джексона.
У четвер, 3 травня, фірма оголосила про укладення угоди з правовласниками фото- і аудіоматеріалів поп-короля, сума якої не розголошується. Зображення співака з'явиться на класичних синіх банках з газованою водою, а також у телевізійній рекламі по всьому світу.
Першими шанувальники Джексона зможуть побачити оновлений дизайн "Pepsi" в США і Китаї вже в найближчі кілька тижнів.
Американські фанати отримають особливий бонус, приурочений до 25-річчя мультиплатинового альбому виконавця Bad: на кожній колекційній баночці з напоєм буде поміщений код, який можна буде просканувати за допомогою мобільного телефону і завантажити музичні композиції з Інтернету.
Майкл Джексон неодноразово співпрацював з "Pepsi", вперше уклавши рекламний контракт в 1983 році. Нова маркетингова стратегія компанії пов'язана з бажанням вибитися в лідери на ринку безалкогольних напоїв. У США на першому місці за обсягом продажів залишається їхній головний конкурент - "Coca Cola".
Коментарі