Зірка американського реаліті-шоу Кім Кардашян запустила новий бренд білизни під назвою Kimono.
Після презентації колекцію почали як хвалити, так і активно критикувати через назву марки в Instagram.
Багато коментарів було аргументували свою позицію образою японців, бо Кімоно - їхній національний костюм. Це елегантний та витончений одяг, який закриває майже все тіло й не обтискає фігуру.
Хейтери навіть створили хештег під назвою #KimOhNo з фотографіями справжніх кімоно на протест.
Прихильники Кім почали захищати її, пояснюючи вибір назви першими буквами її імені.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стало відомо, як виглядає Кайлі Дженнер без макіяжу та фільтрів
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Американська зірка реаліті-шоу 38-річна Кім Кардаш'ян прикрасила відразу 3 обкладинки серпневого номеру японського Vogue. Неординарними знімками знаменитість поділилась в Instagram.
Коментарі