У сфері безпеки дорожнього руху в Україні майже готова нормативна база, що адаптує транспортну систему до вимог Європейського Союзу. Про це заявив перший заступник директора ДП "ДержавтотрансНДІпроект" Володимир Агеєв на Форумі національної партнерства з безпеки дорожнього руху, який відбувся 11 листопада у Києві.
"Україна, яка заявила про намір інтегруватися в Євросоюз, з точки зору нормативної бази вже практично інтегрувалася у сфері дорожнього руху. Питання, коли реально ми будемо застосовувати на практиці нові норми", - зазначив він.
За словами Агеєва, принципова відмінність нової системи безпеки полягає в тому, що за автомобіль повністю відповідає виробник.
"У 2014 році має бути розпочато перехід до цих технічним регламентів. Сьогодні Україна має міжнародний код для маркування продукції, - розповів Агєєв. - Кожен компонент транспортного засобу маркується міжнародним знаком, щоб той, хто перевіряє безпеку в будь-якій країні світу міг знайти це маркування. Також тепер на території України при допуску до експлуатації при прямому митному оформленні використовується міжнародний технічний регламент. Якщо раніше було до 10 технічних вимог, то за новими регламентам буде близько 30. Це, звичайно потребуватиме від виробників серйозних вкладень у безпеку".
Володимир Агеєв підсумував, що головні зміни в українській транспортній системі на шляху до євроінтеграції стосуються в першу чергу безпеки на дорозі:
"Проект угоди між Україною та ЄС у сфері автомобільного транспорту не вимагає якихось захмарних заходів, крім тих, які пов'язані з безпекою. Європейці від нас вимагають насамперед підвищення безпеки та застосування вже перевірених систем на комерційному транспорті. Це зокрема стосується обладнання ременями безпеки та топографами".
понеділок, 18 листопада 2013
10:30
За нормами безпеки дорожнього руху Україна вже майже інтегрована в ЄС - експерт
×
Коментарі