четвер, 15 грудня 2011 09:38

Авіакомпанії не годуватимуть українців на внутрішніх рейсах економ-класу

Авіакомпанії не годуватимуть українців на внутрішніх рейсах економ-класу

"АероСвіт" і "Дніпроавіа" вирішили не надавати бортове харчування на внутрішніх рейсах економ-класу з 2 листопада.

Про це повідомив помічник генерального директора "АероСвіту" із зв'язків з громадськістю Сергій Куций, пише "Комерсант-Україна" у публікації "Їжа за бортом".

У "Міжнародних авіалініях України" (МАУ) в листопаді також ухвалили подібне рішення.

"Ми залишили тільки чай, каву та інші безалкогольні напої. Раніше пасажирам пропонували бутерброди. З 1 грудня МАУ почала спільні внутрішні польоти з  "АероСвітом" з Києва до Донецька, а з "Дніпроавіа" - у Львів, Сімферополь, Івано-Франківськ, Дніпропетровськ і Одесу", - розповіла прес-секретар МАУ Євгенія Сацька.

ФОТОРЕПОРТАЖ: У Вінниці показали українські літаки "Дельфін" та "Фермер-300"

Авіакомпанії прагнуть оптимізувати витрати.

"Відмова від харчування може компенсувати підвищення вартості палива", - вважає Сацька.

Куций розповів, що з жовтня постачальники бортхарчування підвищили ціни для внутрішніх рейсів на 25%.

"Крім того, з літа на 17% збільшилися ціни на низку базових послуг у "Борисполі", надходять проекти договорів з підвищеними цінами від регіональних аеропортів. А "Украерорух" з 1 січня на 27% збільшить ставки на аеронавігаційне обслуговування на підході та в районі аеродромів, що вкрай негативно позначиться на ціноутворенні для коротких внутрішніх маршрутів", - додав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна поставила до Іраку перший літак Ан-32

Авіаперевізникам дійсно немає сенсу подавати живлення на коротких маршрутах, погоджується генеральний директор "Київ-Кетерінг" Тетяна Яцюта.

"Звичайно, ми зацікавлені в тому, щоб у нас було більше замовлень. Але, наприклад, у СРСР на рейсах взагалі видавати один льодяник, і проблем не виникало", - розповіла вона.

Сацька підкреслює, що закордонні авіакомпанії зазвичай не надають бортхарчування на маршрутах, тривалість яких становить не більше 1 год 20 хв.

"Час у польоті на внутрішньоукраїнських рейсах менше години. При цьому наші рейси в Донецьк, Сімферополь та Одесу виконують середньомагістральні літаки більшої місткості", - сказав Куций.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На борту літака будуть вирощувати гарбузу та картоплю

Щоб обслужити пасажирів за такий короткий час, зазначає він, потрібно збільшувати штат бортпровідників.

В авіакомпаніях не розголошують вартість, за якою вони купують їжу в кейтерингових підприємств. Учасники ринку оцінюють середні витрати авіаперевізників на одного пасажира на всіх рейсах економ-класу в $ 5-7 дол

"Однак на внутрішніх - ціна нижча", - сказала Яцюта.

Експерт Центру політичного і економічного аналізу Ірина Кава оцінює витрати авіакомпаній на пасажира внутрішнього рейсу в $1-2.

За даними Державіаслужби, за 11 місяців українські авіаперевізники перевезли на внутрішніх рейсах 1,08 млн осіб (+22,9%).

Відмова перевізників від базових безкоштовних послуг в тарифі - світова тенденція, пояснила Сацька.

Зараз ви читаєте новину «Авіакомпанії не годуватимуть українців на внутрішніх рейсах економ-класу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути