27 листопада 2007 року на заводі The Mercedes-Benz в американському штаті Алабама з конвеєра зійшов мільйонний автомобіль — білий M-Class 350.
Автомобілі М-класу 1-го покоління представили 19 лютого 1997 року. Mercedes-Benz W163 розробляли на заводах концерну DaimlerChrysler в Алабамі для північноамериканського ринку. П'ятимісний середньорозмірний позашляховик випускали з можливістю установки 3-го ряду сидінь.
Серія M-клас стала першою версією автомобілів, які оснащували функцією електронного контролю стійкості. Модель також обладнали бічними та передніми подушками безпеки. Це дозволило заробити високі оцінки на краш-тестах.
Ключовою особливістю Mercedes-Benz W163 стала система постійного повного приводу.
2001 року автовиробник провів рестайлінг автомобіля. В результаті позашляховик отримав нові фари та задні ліхтарі, легкосплавні диски, дзеркала з вбудованими поворотниками та 8 подушок безпеки. Змінили також обробку салону.
Наступного року компанія Mercedes-Benz представила модель ML 350. Позашляховик оснастили 3,7-літровим двигуном. На деяких ринках ML 350 замінила модель ML 320.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Італійський гонщик заснував автомобілебудівну компанію
Концерн DaimlerChrysler анонсував новий M-клас у грудні 2004 року. Модельний ряд складався з бензинових ML350 і ML500 і турбодизельних ML280 CDI та ML320 CDI.
Модель ML350 оснастили 3,5 л двигуном потужністю 272 к.с., ML500 — 5,0 л двигуном потужністю 306 к.с.
Виробництво 2-го покоління M-класу завершилося в червні 2011 року. На зміну йому прийшли автомобілі серії Mercedes-Benz W166.
У липні 2002 року на базі М-класу 1-го покоління Mercedes-Benz розробили автомобіль для Папи Римського Бенедикта XVI.
Коментарі