У минулому році продажі легкових автомобілів склали 201,566 тисяч одиниць, що на 7,4% менше аналогічного показника 2012 року (217,581 тисяч). Про це повідомляє AUTO-Consulting.
"Таким чином, і 2013-й став для авторинку роком кризи і скорочення продажів", - відзначають експерти групи на її сайті.
Зазначимо, загалом, за 2013 року авторинок України скоротився на 1,4%.
За інформацією AUTO-Consulting, в грудні минулого року дилери реалізували 16,209 тисяч нових легкових авто, що на 1,5% більше, ніж у листопаді, однак на 16% нижче грудневого показника 2012 року.
"Продажі нових автомобілів в грудні були найгіршими за останні чотири роки. І лише в грудні 2009 року був зафіксований показник нижчий - 12 тисяч авто", - відзначають експерти.
Найбільше, нагадують експерти, на автомобільний ринок країни вплинули спецмито на іномарки з бензиновими двигунами від 1 л до 2,2 л і утилізаційний збір на всі автотранспортні засоби, введені відповідно у квітні та вересні.
В той же час з введенням спецмита зросла частка авто з дизельними двигунами: до кінця року вона перевищувала 20%.
"Але, окрім суто автомобільних питань, авторинок в 2013 році залежав від політичних рішень. Найважливішою подією року стало не підписання Угоди про асоціацію України з ЄС, адже в Угоді про зону вільної торгівлі передбачалася і лібералізація автомобільного законодавства", - підкреслюють в AUTO-Consulting.
Між тим, у грудні Україна підписала додаткові угоди з Росією, в яких знову фігурували автомобільні питання.
"Поки до кінця не зрозуміло, як вони будуть працювати, але, судячи з підписаними паперів, жорсткого тиску на українських експортерів поки не буде", - вважають експерти.
"Таким чином, і 2013-й став для авторинку роком кризи і скорочення продажів", - відзначають експерти групи на її сайті.
Зазначимо, загалом, за 2013 року авторинок України скоротився на 1,4%.
За інформацією AUTO-Consulting, в грудні минулого року дилери реалізували 16,209 тисяч нових легкових авто, що на 1,5% більше, ніж у листопаді, однак на 16% нижче грудневого показника 2012 року.
"Продажі нових автомобілів в грудні були найгіршими за останні чотири роки. І лише в грудні 2009 року був зафіксований показник нижчий - 12 тисяч авто", - відзначають експерти.
Найбільше, нагадують експерти, на автомобільний ринок країни вплинули спецмито на іномарки з бензиновими двигунами від 1 л до 2,2 л і утилізаційний збір на всі автотранспортні засоби, введені відповідно у квітні та вересні.
В той же час з введенням спецмита зросла частка авто з дизельними двигунами: до кінця року вона перевищувала 20%.
"Але, окрім суто автомобільних питань, авторинок в 2013 році залежав від політичних рішень. Найважливішою подією року стало не підписання Угоди про асоціацію України з ЄС, адже в Угоді про зону вільної торгівлі передбачалася і лібералізація автомобільного законодавства", - підкреслюють в AUTO-Consulting.
Між тим, у грудні Україна підписала додаткові угоди з Росією, в яких знову фігурували автомобільні питання.
"Поки до кінця не зрозуміло, як вони будуть працювати, але, судячи з підписаними паперів, жорсткого тиску на українських експортерів поки не буде", - вважають експерти.
×
Коментарі
1