Суперкар Pagani Zonda завершує свій життєвий шлях. Італійський автовиробник випустив останню версію моделі, яка отримала ім'я Zonda Revolucion, 800-сильний двигун та цінник в 2,2 млн євро.
Компанія офіційно розкрила новітню версію свого екстремального суперкара Zonda. Інженерам Pagani вдалося зробити автомобіль ще швидшим і потужнішим, ніж раніше. Центральний монокок, який складає основу кузова, виконаний з вуглепластика і титану, що дозволило значно знизити вагу до 1070 кг, але зберегти міцність і жорсткість.
Суперкар оснащується 6-літровим двигуном V12 від AMG Mercedes, з якого вдалося зняти 800 к.с. потужності і 730 Нм крутного моменту. Трансмісію підібрали під стать мотору - 6-ступінчаста секвентальная коробка, яка перемикає передачі зі швидкістю в 20 мс. Протибуксовна система TRC (Traction Control), розроблена компанією Bosch, з 12 різними налаштуваннями укупі з модернізованою системою ABS дозволяє водієві адаптувати поведінку суперкара під власний стиль водіння.
Технічні характеристики не могли не відбитися на дизайні. Так, на передньому бампері з'явилися нові дефлектори, на капоті (який до слова, розташований ззаду) - вертикальний стабілізатор, а на задньому антикрилі - система DRS (Drag-Reduction-System), яка може працювати в двох режимах. Обидва режими можуть бути активізовані в будь-який час шляхом натискання кнопки, розміщеної на рульовому колесі. При бажанні можна змусити DRS працювати автоматично на основі алгоритмів, закладених інженерами в "мізки" автомобіля, а також численних даних, отриманих від машини.
Ще одна "формульна" технологія - гальмівні механізми Brembo. До речі, в Pagani вдалося знизити вагу гальмівних дисків на 15% за рахунок використання інших матеріалів. За рахунок цього вдалося не тільки зберегти ефективність, але і підвищити термін життя дисків в 4 рази.
Pagani Zonda Revolucion вже продається за ціною від 2,2 млн євро без урахування податків. Найшвидша версія моделі Zonda стане останньою в її житті. Всього буде побудовано п'ять таких автомобілів.
Коментарі