Підхід до оподаткування автомобілів виходячи з об'єму двигуна є невірним.
Таку думку висловив директор інформаційно-аналітичної групи "Автоконсалтинг" Олег Омельницький у ефірі "Ера-FM".
"Світові тенденції в автомобілебудівництві спрямовані на зменшення об'єму двигунів. Тобто виходять розкішні автомобілі ціною 150-200 тисяч євро, в яких об'єм двигуна - менше 3 літрів", - сказав він.
За його словами, єдиним мірилом розкоші автомобіля є його вартість.
"При тому не міфічна, а ту, за яку людина купує її в автосалоні", - додав Омельницький.
Експерт наголосив, що власники багатьох розкішних автівок зможуть уникнути податку.
"Якщо цей законопроект ухвалять і закон набуде чинності, то платити податок не будуть власники таких автомобілів, як, наприклад, Audi Q7, BMW X5, Mercedes Benz S-Class, Mercedes Benz GL, Porsche Cayenne, Porsche Panamera, Range Rover", - розповів Омельницький.
"Таким шляхом не пішла Росія, де прив'язалися до більш об'єктивного показника - це потужність двигуна", - додав експерт.
Коментарі
1