У Львові створили позашляховик на базі Smart Fortwo.
Власник автомобіля кардинально поміняв імідж цієї моделі. З міського автомобіля класу А він зробив справжне позашляхове баґґі. Smart здатний проїхати там, де можуть застрягти навіть підготовлені позашляховики. Про це повідомляє Автоцентр.
Основні технічні доопрацювання позашляхового Smart, які кардинально змінили його первісне призначення:
– підвіска: McPherson перероблений у двоважільну конструкцію з пружинною стійкою. Все це зібрано з саморобних деталей, а також вузлів від Honda, Mitsubishi, Volkswagen;
– гальмівна система: на обох осях дискові механізми від ВАЗ (вибрано з досвіду експлуатації попередніх всюдиходів на користь дешевизни гальмівних колодок, яких в умовах трофі-рейдів вистачає на 1 тис. км);
– радіатор: більшого об'єму від Honda;
– трансмісія: на задній осі стоять саморобні понижуючі ланцюгові колісні редуктори, в яких із заводських деталей використовувалися тільки підшипники – все інше кастом; зчеплення саморобне посилене.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Львовом їздить єдина в Україні Ferrari 348
При цьому двигун залишився від Smart – турбодизель 0,8 л сdi. Завдяки установці колісних редукторів і високопрофільних позашляхових шин кліренс зі стандартних 110 мм виріс до вражаючих 360 мм. Піввісі залишилися заводськими, тільки для кращої герметизації в них проточили канавку під установку сальника.
Як розповів творець позашляхового Smart, авто впевнено їде по складних спецділянках на трофі-рейдах. Цьому також сприяють задньомоторне компонування моделі і її мала вага.
Коментарі