Перше, що потрібно зробити після купівлі вживаного автомобіля з американських аукціонів, — перевірити і відновити систему безпеки. Особливо, якщо машина раніше була в аварії, радять спеціалісти Airbag Center. З 2015 року майстри автосервісу відреставрували кілька тисяч подушок безпеки й пропонують комплексний підхід ремонту систем збереження життя.
На сервісі рекомендують головні етапи відновлення елементів безпеки в авто.
Визначаємо характер аварії
Кожен автомобіль має ризики потрапити у понад 1000 різних типів ДТП — від лобового зіткнення до бічного з перевертанням кузова, помітили в Національній поліції України. У кожному з цих випадків будуть різні пошкодження автомобіля й абсолютно несхожі поломки елементів систем безпеки.
Саме тому, фахівці Airbag Center рекомендують спочатку проводити діагностику автомобілям після ДТП. Після огляду спеціаліста буде зрозуміло не лише, що потрібно відновити по кузову, електроніці чи ходовій частині, а ще який обсяг роботи є серед систем безпеки.
Якщо, скажімо, водій задів лівим крилом паркан чи клумбу й спрацювала одна подушка, можна обійтися лише її відновленням і перепрошивкою блоку SRS. Паски безпеки при цьому будуть у нормі. Після серйозної аварії із перекиданням машини з пасажирами, відновленню підлягає електроніка, паски безпеки, елементи оздоблення, "айрбекі" із відповідною системою спрацювання.
Налаштовуємо електроніку
Якщо відновити подушки безпеки й перешити кермо з торпедою, то система все одно не працюватиме. Варто починати із роботи над електронним блоком SRS. Це мозок, який дає команди подушкам спрацьовувати. В більшості випадків, його міняти не обов'язково. Щоб видалити з пам'яті системи аварійні помилки Crash Data, потрібно перепрошити програму.
Відновлюємо подушки
Подушка безпеки — це, безперечно, один із найтехнологічніших винаходів людства для масового збереження життів. Тому не дивно, що цей вузол автомобіля доволі складний. Фахівці Airbag Center радять при відновленні подушок використовувати лише заводські оригінальні комплектуючі. Це стосується піропатронів і самого мішка, який миттєво надувається повітрям. Конструкція піропатрону одноразова та не підлягає відновленню. Їх лише замінюють на нові. Адже при зіткненні піропатрон вистрілює і запускає хімічну реакцію, у її результаті газ у мілісекунди заповнює подушку. Мішок подушки безпеки, при правильній перепаковці, можна використовувати повторно. Перепакування "айрбека" доволі трудомісткий процес, який не пробачає помилок, тому його варто довіряти лише фахівцям високого рівня.
Ремонтуємо паски
На перший погляд, здається, що паски безпеки неможливо зламати — вони із міцної тканини, їх важко розрізати чи порвати. Насправді, навіть після кожного середнього ДТП їх потрібно реставрувати. І стосується це не так матеріалу, з якого зроблений сам пасок, як механізмів його натягу й утримання. Зазвичай заміни потребують піропатрони й стопорні механізми.
Наводимо красу
Заміна торпеди й керма повністю — це дорогий і трудомісткий процес. Тому фахівці Airbag Center рекомендують відновлювати ці деталі в них на сервісі. Завдяки чіткому дотриманню заводських технологій, побачити після ремонту якісь дефекти буде неможливо. Відновлена торпеда за фактурою і кольором буде такою ж, як оригінальна. І що важливо, всі матеріали, які використовують на Airbag Center відповідають технічним вимогам, сертифіковані та не токсичні. Характеристики щільності автомобільної шкіри, алькантари та вінілу в повній мірі розраховані на безперешкодне спрацювання нових подушок у разі ДТП.
Крім того, в автосервісі Airbag Center професійно виконують роботи по відновленню пошкоджених деталей салону. Роблять ремонт і перетяжку сидінь, стелі, дверних карт.
Щоб отримати безкоштовну консультацію фахівця або замовити послугу по ремонту системи безпеки авто в Україні, переходьте на сайт компанії https://airbag-center.com.ua/.
Коментарі