![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/665/665410_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/665/665410_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/665/665410_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/665/665410_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/665/665410_5_a_135_100.jpg?v=0)
Автомобілі Lada, як і Daewoo, в Україні користуються популярністю та легко піддаються переробкам.
Постійні суперечки про те, чи 2-дверний кращий за 4-дверний варіант, стимулюють власників цих авто до тюнінгу і відстоювати свою точку зору.
"Вісімка" майже повністю уніфікована з моделлю 2109. Першу використовували чи не у всіх спортивних дисциплінах в Радянському Союзі (кільцеві автоперегони, ралі, ралі-крос, автоспідвей та інші). Відповідно, база для технічного тюнінгу дуже велика. Іноді простіше знайти модернізовані розпредвали чи поршні, ніж стандартні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як в Україні тюнінгують Lanos
Але й в цих автомобілів є проблема щодо форсування двигунів. Атмосферні двигуни вісімок та дев'яток форсують до 200 к. с.. Підібрати трансмісію для них — справжня морока.
Дизайн вісімки майже не змінювали з 1984 до 2003 року. Саме в ці роки випускали ВАЗ 2108. Дев'ятку виготовляли довше, але її також майже не можернізували за всі роки.
Щодо сталійнгу "зубил", то завдяки "кільцевій" історії ВАЗ 2108, є велика кількість аеродинамічних обвісів, які підходять і для дев'ятої моделі Lada.
Коментарі