Японські автомобілі Honda Civic мають потенціал до тюнінгу і українці його реалізовують.
Об'єм двигунацих машин не дуже великий, але виробник використав його по максимуму. У цьому є заслуга і системи VTEC. Вона розшифровується як Variable Valve Timing and Lift Electronic Control - електронна система управління часом відкриття і висотою підйому клапанів.
Перший двигун із цією системою B16A видавав 100 к. с. з 1 літра робочого об'єму. Двигуни Honda Civic атмосферні. Через хорошу потужність у стоковому варіанті цю модель активно використовують в автоспорті, зокрема в ралі та драг-рейсінгу. Проте в Україні є дріфткар Honda Civic. Хоч всі моделі Civic передньопривідні, у Києві побудували задньопривідний дріфткар на базі Honda Civic. На нього встановили двигун ВМW М62В44 VANOS об'ємом 4.4 л.
Інженери залишили місце і для доробок. На Civic встановлюють турбокіти, змінюють налаштування та проводять безліч вдосконалень, аби витягнути з двигуна ще більше потужності.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як власники тюнінгують ГАЗ-24 "Волга"
В Україні стає популярним стиль "low and slow". Багато автомобілів Honda Civic оснащують пневмопідвісками, щоб домогтися якомога меншого кліренсу.
Салон не часто змінюють. Зазвичай власники перешивають шкірою та алькантарою стандартні елементи інтер'єру, комплектують авто спортивними сидіннями. Як фінальний елемент тюнінгу - встановлення потужної акустичної системи.
Gazeta.ua пропонує фотодобріку тюнінгованих Honda Civic.
Коментарі