Opel Astra є найдешевшим німецьким седаном, який продають в Україні. Він коштує від 429 тис. грн.
Блакитний легковик припаркований по вул. Кирилівській в Києві біля представництва Peugeot Citroen Ukraine. Віднедавна французька компанія придбала Opelі почала продавати машини цієї марки. Домовляємося про тест-драйв новинки — отримуємо розкладний ключ від машини у повній комплектації.
Знайомство
Кузов Astra не має різких ребер жорсткості і кутастих вигинів. Всі лінії кузова плавні. Між стійкою лобового скла і рамкою передніх дверей встановлена невелика кватирка, подібна до такої самою в районі задніх дверей.
По центру переднього бампера на його найбільш уразливій частині — велика пластикова вставка із чорного нефарбованого пластика. Це практично, бо дрібних пошкоджень на цьому матеріалі в разі подряпин не буде видно. Кліренс автомобіля - 16,5 сантиметрів. Цього достатньо, щоб заїхати на високий бордюр у місті.
Як і у всіх Opel Astra, що продають в Україні, автомобіль має турбований бензиновий двигун на 1,4 літра потужністю 140 к.с. Коробка передач тестової машини — автоматична.
Оглядаємо багажник
Багажник Opel має широкий проєм. Його місткість — 460 літрів. Під фальш-підлогою прикручене запасне колесо. У відсікові передбачене місце для знака аварійної зупинки і аптечки. З внутрішньої частини борта встановлені металеві гачки для закріплення вантажу. Такі зазвичай є в позашляховиках. Відкривати багажник можна з брелка або з кнопки на торпеді по центру. Зручніше було б, якби кнопка була ближче до водійських дверей або на задній емблемі, як у вищого за класом Opel Insignia.
Скільки місця в салоні
Посадка на задньому сидінні зручна. Місця там більше, ніж у більшості седанів цього класу. При зрості 188 сантиметрів ноги в спинку переднього сидіння не впираються. Голова також не дістає до стелі. По центру теж можна зручно вмоститися, адже подушка сидіння немає звичного горба, а спинка — підлокітника.
За кермом
На водійському місці посадка зручна. Огляду трохи заважає додаткове вікно перед стійкою лобового скла. Кермо з підігрівом, обтягнуте шкірою. Панель приладів розроблена в традиційному стилі — спідометр і тахометр поміщені в кола з хромованим обідком. Проекційного дисплею в автомобілі немає. Проте у місці, де його зазвичай встановлюють, - яскравий червоний індикатор. Він попереджає водія у випадку ймовірної небезпеки.
Торпеда зроблена частково із м"якого пластика. Всі основні кнопки і перемикачі знаходяться в стандартних місцях, як на більшості німецьких машин. По центру торпеди — рідкокристалічний дисплей мультимедійної системи. Під ним встановили понад 30 кнопок, поділених на різні зони — музичних, кліматичних та інших налаштувань. До розташування кожної з них звикаєш не одразу.
Між передніми сидіннями встановили зручний підлокітник — його можна регулювати вперед-назад.
Рушаємо
Автомобіль набирає швидкість автомобіль жваво. Рульове керування в міру гостре, підвіска середньої жорсткості, комфортніша, ніж у Chevrolet Cruze цього ж класу. Передачі "автомата" перемикаються без помітних ривків. Їду машиною в напрямі вул. Сагайдачного поступово сутеніє — автоматично вмикаються фари.
Після виїзду на Бориспільську трасу вмикаю круїз-контроль — витрата палива в його режимі падає на літр — до трохи більше 5 літрів на 100 кілометрів. У місті машина споживає понад 8,5 літрів бензину.
Автомобіль немає спортивного режиму, проте на швидкості 150 км/год добре тримає дорогу. Кермо стає трохи важчим.
Оновлений французький хетчбек CitroenC4 Cactus оснащений 1,6-літровим дизельним двигуном потужністю 100 к. с. і роботизованою коробкою передач. Раніше портал gazeta.ua розповідав про те, як авто поводиться на українських дорогах.
Коментарі