![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/516/516117_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/516/516117_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/516/516117_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/516/516117_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/516/516117_5_a_135_100.jpg?v=0)
Hyundai показали у Франкфурті друге покоління моделі i10.
Компактний хетч після переробки став довше і ширше попередника - на 80 і 65 мм відповідно, але при цьому висота його зменшилася на 40 мм.
Багажник збільшили на 27 літрів, до 252 при піднятих сидіннях заднього ряду і до 1046 л, якщо їх скласти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Приголомшливі автомобілі та шикарні дівчата - найкращі кадри з Франкфуртського автошоу
На європейський ринок новий Hyundai i10 вийде з трьома бензиновими моторами. Трициліндровий, об'ємом 1,0 літр, розвиває, залежно від модифікації, 67 к.с. і 94 Нм або 66 к. с. і 90 Нм (модифікація на зрідженому газі). Третій двигун, приготований для найдорожчих модифікацій, має об'єм 1,25 літра і потужність 87 к.с. Мотори працюють або з 5-ступінчастою "механікою", або з 4-діапазонним "автоматом".
У списку доступного устаткування значаться клімат-контроль, підігрів передніх сидінь і керма, бічні шторки безпеки, система динамічної стабілізації та колісні диски розміром від R13 до R15. Виробництво Hyundai i10 планується почати вже в цьому місяці.
Коментарі