Андрей Морозов
Любой выбор мы делаем сами. Да, он зависит от обстоятельств, знания, возможностей. Но на что бы мы ни опирались, совершая этот выбор, — жить с результатами потом нам. Эльчин Сафарли
16.09.2014
3

Законопроект про особливий статус. АНАЛІЗ. ЧИТАТЬ!

Вячеслав Ільченко

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=524891814312147&id=100003739989277

Я спробував написати більш-менш безсторонній аналіз закону

про особливий статус Донбасу.

Вибачте, що довелось вирізати всі епітети "шозахуйня" чи "шотитворишсволоч".


- згідно ст. 2 цього закону Законодавство України діятиме на території Донбасу не в повній мірі. Що саме по собі означає, що ці територія "випадає" з української юрисдикції. Додатково цю тезу потверджують ст. 6, 8 та 9.

- згідно ст. 5 цього закону склад прокуратури та судових органів призначаються фактично місцевою владою Донбасу.


- згідно ст. 6 цього закону місцеві органи самоврядування визнаються юридично рівними Кабінету Міністрів та окремим міністерствам. Тобто, місцева влада Донбасу перестає бути підпорядкованою центральній владі, і взаємодія між ними йде за допомогою окремо укладених угод. Додатково цю тезу потверджує ст. 8 та ст. 9.


- згідно ст. 8 цього закону місцеві органи влади Донбасу отримують право на укладання власних міждержавних угод.

Саме це і ховається під евфемізмом "транскордонне співробітництво". Зверніть увагу, що таке співробітництво відбувається на основі угод, які між собою укладають місцеві органи виконавчої влади та (увага!) адміністративно-територіальні одиниці РФ. Тоді як ст. 9 Конституції України будь-яка міжнародна угода є частиною національного законодавства України.

А угода між адміністративними одиницями РІЗНИХ країн є міжнародною.



- згідно ст. 9 цього закону створюються так звані "загони народної міліції", яка підпорядковується місцевим органам влади. Це - формування власних внутрішніх силових структур Донбасу, які не підпорядковані українській правоохоронній системі.


Підсумовуючи все це, ми маємо наступне:


- Донбас за цим законом отримує повну автономію у виконавчій та судовій гілках влади, і частково - законодавчій (у вигляді необов'язковості виконань частини українського законодавства і дозволу укладати міжнародні угоди окремо від національного законодавства).


Що, в свою чергу, означає, що:

- цим законопроектом Україна де-факто змінює свій стан із унітарного на КОНФЕДЕРАТИВНИЙ, з двома суб'єктами, зв'язаними частково уніфікованим законодавством та рядом рівноправних угод на рівні Кабміну і Місцевої Влади Донбасу.

Т. ч. даний закон є неконституційним, адже протирічить ст. 19 п. 2. та ст. 73 Конституції (як мінімум).


Це окрім того, що даний законопроект, згідно ст. 3, запроваджує масштабну амністію, не роблячи виключень.

Чим, по факту:

- закріплює право окремих фінансових та політичних кіл в Україні підтримувати сепаратизм;


- закріплює право терористичних угруповань на захват території України, вчинення там ряду військових злочинів - і не понести за це ніякого покарання;


- програмує подальше поширення досвіду ДНР на інші регіони, адже можна захопити владу, тероризувати місцеве населення, прикликати на допомогу війська чужої країни, а потім за це отримати "особливий статус", амністію і легалізацію як суб'єкт конфедерації.


Емоційний епілог:


- так на вас, сука, областей не напасешся. З такими законопроектами від України лишиться тільки "маленька безпроблемна європейська держава". На базі Вінницької області. Розміром з Андорру.



UPD: Я уже бачу в коментах розганяння пояснення Порошенка, що під амністію не підпадають тяжкі злочини.

Однак:

- фінансування і підтримка тероризму до переліку тяжких злочинів не входить;

- більша частина очільників ДНР та ЛНР особисто в тяжких злочинах не брала участь, а отже, буде виправдана місцевими судами за визначенням;

- збір доказів на території, яку де-факто контролює іноземна армія, як мінімум утруднений, як максимум - неможливий.


Відтак, проголошена амністія по факту звільняє від відповідальності ВСІХ терористів, починаючи від спонсорів і закінчуючи виконавцями. Понесуть покарання виключно "стрілочники".


Так що нінада ля-ля, панове.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Мятежный Янтарь
В мене таке питання - а після цих фокусів ПОПа ми взагалі коли-небудь зможем повернути все взад?
Вячеслав Ільченко
Спитайте щось полегше. Молдова, наприклад, уже змирилась, що Придністров'я не поверне. А Грузія уже потроху звикає, що їй не бачити ні Осетії, ні Абхазії.
Sergii Iesipov
Ну ми там не перемогли і зараз закріплюємо де-факто самостійність цих районів. Питань багато і перш за все як там будуть реалізовуватись вибори, формування місцевих органів та судів, швидше за все - ніяк. Тобто це формально буде теріторія України а насправді це буде теріторія зеро, буферна зона з бандюками і контрабандистами повністтю відокремлена від України. Це не так уж і погано, за умови, що на цьому зупиняться. Я думаю, що не зупиняться, нажаль.
Вячеслав Ільченко
Сергію, це не буде буферна зона. Буферні зони не визнаються РІВНИМИ центральним органам влади. Це буде територія з конфедеративним статусом.
А ми будем єдиною державою в світі, яка дала державність регіону, який відірвав від неї ворог військовою силою.
Гордіться.
valmvalm 22:50, 15 Sep 2014
Я правильно понимаю, что для введения особлывого статусу Донбасса(даже временного !!!) необходимо менять Конституцию 300-ми голосами? Где он их найдет?

Интересно, наш так называемый гарант Конституции отдает раше пустую территорию или с людьми?
Если с людьми, то, может, снизойти до их опроса? Если без людей, то как он собирается поступить с миллионами выехавших людей?

Заруки Сдураками
По данным источников ZN.UA из Администрации президента, консультации с фракциями в Верховной Раде показали, что в парламенте хватит голосов для принятия внесенного 15 сентября Петром Порошенко законопроекта об особом статусе для оккупированной части Донбасса.

Как сообщили источники, предложения президента поддержат депутаты фракций Партии регионов и УДАРа, группа "Экономическое развитие" Виталия Хомутынника и группа "Суверенная европейская Украина" Игоря Еремеева, депутаты от Компартии, а также внефракционные мажоритарщики, которые входят в орбиту Порошенко.

Пока что дискутируют, голосовать ли за законопроект, соратники Яценюка.

Не поддержит закон фракция "Батькивщины", ВО "Свободы", Анатолий Гриценко и еще два депутата от партии "Гражданская позиция", а также Олег Ляшко.

Таки образом, согласно подсчетам ZN.UA, даже без голосов близких к Яценюку депутатов за президентский законопроект наберется не менее 230 голосов "за".

ZN: План Порошенко для Донбасса поддержат ПР и КПУ – источник Подробности на ZN.UA

Две плохие новости:

1. ЦВК зарегистрировал КПУ на парламентских выборах.

2. КТО-ТО ЗАБЫЛ ЗАПРЕТИТЬ КПУ.

Реєстрація КПУ на вибори - ще одна підстава розігнати не лише Центрвиборчком, але й усю суддівську мафію.. Дожилися.

П.С.

Гадаю тепер досить прозоро і ясно, чому не заборонене КПУ і навіть зареєстроване в ЦВК на вибори...?

відпущені всі ПРасти та закриваються на них справи?

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі