вівторок, 28 липня 2015 00:35

Вчені відкрили планету подібну до Землі

Про відкриття планети вчені сказали у четвер, 23 липня. Посилалися на дані американської місії НАСА. За багатьма характеристиками небесне тіло подібне до Землі. Назвали його Кеплер-452b. Обертається навколо зірки у сузір'ї Лебедя. Вона — наче Сонце, але старша на 1,5 млрд років.

— До 20-ї річниці відкриття першої планети у телескоп побачили небесне тіло і зірку, що подібні до Землі й Сонця. За даними, які маємо, можемо говорити про відкриття Землі 2.0, — розповідає Джон Грунсфельд, представник НАСА.

З 1995 року, коли дізналися про 51 Пегас-b, або "Беллефоронт", відкриття нових планет не викликало такого резонансу, як у випадку з Кеплером-452b. Раніше на жодному небесному тілі вчені не виявляли умов, за яких могло б зародитися життя. Кеплер-452b має їх — необхідна температура, вода, а також орбіта, що її планета долає за 385 днів.

— Ми думаємо, що Кеплер-452b— це старший і більший кузен Землі, — каже астроном Джон Дженкінс. — Вивчення цієї планети допоможе краще зрозуміти місце Землі у космосі. За 6 мільярдів років, що Кеплер-452b обертається навколо зірки, тут могло виникнути й розвинутися життя.

Щоб долетіти до планети, знадобиться 25,8 млн років. Діаметр її в 1,6 раза більший, ніж у Землі. Дані телескопа не дають можливості визначити її масу. Науковці вважають, що це небесне тіло вп'ятеро важче за Землю.

Вчені звертають увагу, що планета розташована в так званій населеній зоні. Позаторік науковці виявили Кеп­лер-78b. Він подібний до Землі, але є близько до своєї зірки. Через це середня температура сягає 1100–2700°C.

Зараз ви читаєте новину «Вчені відкрили планету подібну до Землі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua