Японські інвестори готові надати 1,3 млрд грн кредиту для будівництва лінії метро до столичного мікрорайону Троєщина. Одна з умов — використання у потягах японських енергозберігаючих технологій.
— Задля отримання цих коштів Кабінет міністрів може надати інвесторам державні гарантії. Однак поки що договори не підписані, — каже Олександр Вовченко з бюджетної комісії Київради. — Японський кредит розрахований на 25–30 років під 1,4 відсотка річних.
Проект будівництва метро на Троєщину розробляли 2010-го. Потяги вирушатимуть зі станції Вокзальна, проїжджатимуть 12 зупинок.
— Загальну вартість робіт оцінювали в 12 мільярдів гривень. Тому навіть із японським кредитом не зможемо одразу збудувати всю лінію. Розбиватимемо на етапи. Спершу — від вулиці Глибочицької до Райдужної. Далі просуватимемося углиб Троєщини, — говорить Віктор Брагінський, директор метрополітену. — Троєщина — найбільший спальний район Європи. Його мешканці потребують такого транспорту.
Для функціонування нового метро добудовуватимуть Подільський міст, що з'єднуватиме праву й ліву частину столиці. Його зводять 10 років. Мер Віталій Кличко каже, для здання мосту в експлуатацію потрібно ще 1,5 року та 4,5 млрд грн інвестицій. Раніше, 2014-го, міський голова анонсував появу нової лінії метро за п'ять років.
Коментарі