Вчені з чотирьох американських університетів провели спільне дослідження, щоб зрозуміти, чи має сенс складати список потрібних товарів перед походом в магазин або досить спиратися на ресурси власної пам'яті. Про це повідомляється в журналі Journal of Consumer Psychology.
Всього дослідники провели експерименти з 700 покупцями. В рамках одного з експериментів добровольцям дали список з 20 фруктів і овочів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці створили кулон SenStone, який перетворює голосові записи в текст
Вчені спробували з'ясувати, скільки елементів списку покупці зможуть запам'ятати, якщо вони перервуть шопінг на 10 хвилин. Виявилося, що люди не уявляють собі масштаби власної забудькуватості і не можуть спрогнозувати, про що саме вони забудуть.
У зв'язку з цим вчені рекомендують всім ходити в магазин зі списком потрібних товарів. Згідно з наведеною у дослідженні статистиці, нині так роблять тільки 50 відсотків покупців.
Нагадаємо, стало відомо ТОП-25 найвідвідуваніших сайтів в Україні за лютий 2016 року.
Коментарі