четвер, 05 листопада 2015 12:50

Вчені NASA знайшли наймасштабніше галактичне скупчення

Фахівці NASA виявили найбільше скупчення галактик, розташоване в максимально віддаленій частині Всесвіту, на відстані 8,5 млрд. Світлових років від Землі. Таку інформацію розмістили на офіційному сайті NASA. Відкриття вдалося зробити за допомогою телескопа WISE.

Вчені, які зайнялися вивченням даної Всесвіту, відзначили, що галактичні кластери є скупченням декількох тисяч галактик, кожна з яких містить мільярди зірок. Ці утворення поступово збільшуються протягом деякого часу. Фахівці визначили, що маса виявленої галактики перевищує масу Сонця в квадрильйон разів.

Повідомляється, що для того, щоб світло віддалених галактик міг досягти Землі, необхідно багато часу. Так, світло від недавно виявленого кластера дійшов до нас за 8,5 млрд. Світлових років.

Досліджували стверджують, що доступні зображення являють собою відблиск далекого минулого. Щоб диференціювати галактики за кольорами залежно від їх віддаленості, у своїй роботі вчені використовують високотехнологічні інфрачервоні телескопи. Фахівці відзначають, що кластери, які знаходяться на близькій відстані до Землі, відображаються в білому кольорі, а більш віддалені - в червоному.

Нагадаємо, нещодавно NASA показало дві активні області на Сонці, зняті обсерваторією Solar Dynamics Observatory.

Зараз ви читаєте новину «Вчені NASA знайшли наймасштабніше галактичне скупчення». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua