Компанія Hilton Worldwide у співпраці з IBM створила першого консьєрж-робота, який працює в готелі штату Вірджинія (США). Робот функціонує в тестовому режимі, зібраний на базі суперкомп'ютера IBM Watson.
Конні - названий на честь засновника мережі Конрада Хілтона - розповідатиме гостям про готель, визначні пам'ятки і місця, варті уваги. Причому Конні "знає" багато мов, а ще використовує жести і рухи тіла при спілкуванні з постояльцями. Розробники кажуть, що хотіли відтворити абсолютно реальний процес людського спілкування. Саме тому обрали модель робота, який імітує жестикуляцію і міміку людини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вінницький студент створив робота-няньку
"За допомогою вбудованого комп'ютера Watson Конні відповідає відвідувачам. При цьому, що частіше Конні спілкуватиметься з гостями, то швидше зрозуміє, які питання найбільше їх хвилюють, і його рекомендації з часом поліпшуватимуться", - зазначають виробники.
Причому суперкомп'ютер сам аналізує дані, допущені помилки і зорієнтовує робота на місцевості.
Поки що це - експеримент, роботу варто багато чому навчитися, а його творцям - удосконалити недоліки, виявлені у процесі тестування. В управлінні Hilton зараз не кажуть, чи працюватимуть інші Конні в готельній мережі, але не відкидають такої можливості, якщо експеримент мине вдало.
Нагадаємо, Toshiba випустила людиноподібного робота.
Коментарі