пʼятниця, 20 травня 2016 15:45

Студенти знайшли бактерію, що поїдає пластик

фото: Hillary Daniels/Flickr

Канадські студентки Міранда Ван і Джині Яо знайшли бактерії, що поїдають пластик.

Мікроорганізми споживають фталат. Це хімічна речовина, що використовується у пластику, повідомляє Science alert.

Знаючи це, студентки розробили технологію розчинення пластику. Він розкладається на речовини, які легко перетравлюється бактеріями.

"Хоча ми не перші, хто вважає, що бактерії здатні руйнувати фталати, ми стали першими, хто знайшов цьому можливий доказ", - говорить Джині Яо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Японії влада дозволила змінювати ДНК ембріонів

У майбутньому студентки вивчатимуть способи використати своє відкриття для очищення довкілля. Найкращий варіант, за словами Міранди Ван, - створення переробної станції з біологічними організмами, яку можна розмістити на вантажному автомобілі або кораблі.

"Тоді немає потреби збирати пластик і відправляти його в певне місце. Пластик дуже легкий, тому навіть кілограм займає багато місця", - каже Ван.

Щоб втілити свій проект у життя, студентки заснували власну компанію BioCellection. Створюватимуть пересувні цистерни для переробки пластику.

Нагадаємо, американські та британські вчені вперше в світі змогли виростити в лабораторії двотижневі ембріони людини.

Зараз ви читаєте новину «Студенти знайшли бактерію, що поїдає пластик». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua