вівторок, 12 липня 2016 14:10

Науковці відкрили нову карликову планету

inoplanetyanin.ru

Науковці виявили нову карликову планету в Сонячній системі, повідомляє видання "Science Alert".

Космічне тіло, знайдене астрономами проекту Outer Solar System Origins Survey, обертається навколо Сонця за орбітою Нептуна та має діаметр близько 700 км. Воно рухається витягнутою орбітою на відстані, в 120 разів більшій за відстань між Землею та Сонцем. Один оберт навколо сонця карликова планета робить приблизно за 700 земних років.

"Такі льодові світи за Нептуном містять свідчення, як сформувалися планети-гіганти і як вони рухалися від Сонця. Вони дозволяють по шматочкам зібрати докупи всю історію нашої Сонячної системи", - повідомив Мішель Бенністер з канадського Університету Вікторії. - "Але майже всі ці льодові світи дуже маленькі та тьмяні. Дуже цікаво знайти такий достатньо великий та яскравий об'єкт, який можна вивчити детально".

Планетоїд отримав тимчасову назву 2015 RR245.