середа, 27 січня 2016 18:24

Австралійці виявили найбільшу планетну систему

фото: Uni of Hertfordshire Neil Cook

Астрономи Австралійського національного університету виявили найбільшу з відомих планетних систем. В ній, крім центральної зірки, є велика планета.

Ця планета здійснює повний оберт навколо світила майже за мільйон років. Цей газовий гігант знаходиться на відстані одного трильйона кілометрів від зірки, що в 140 разів перевищує відстань між Плутоном і Сонцем. Про це повідомляє BBC.

Дотепер відомо лише кілька таких планетних систем.

Екзопланета, яка отримала позначення 2MASS J2126-8140, має масу 12-15 Юпітерів. Її виявили в рамках програми спостережень молодих зірок і коричневих карликів в найближчому галактичному оточенні Сонця. Астрономи не відразу усвідомили, що вони спостерігають не два незалежних об'єкта на одній відстані від Сонця - близько 100 світлових років, а планетну систему.