пʼятниця, 08 липня 2016 08:43

Астрономи знайшли планету з трьома сонцями

wikipedia.org

Американські науковці з Університету Арізони відкрили систему з трьома зірками, навколо яких обертаються планети, повідомляє Associated Press.

Ця зоряна система знаходиться в сузір'ї Кентавру. Навколо потрійної зірки обертається газовий гігант, чия орбіта більш ніж вдвічі довша за шлях Плутону навколо Сонця - повне коло навколо своїх зірок ця планета робить за приблизно 550 земних років. Сама вона вчетверо масивніша за Юпітер і розташовується за 320 світлових років від Землі.

Науковці зазначають, що в небі такої планети спостерігач би бачив одразу 3 сонця - 1 велике і 2 малих, які почергово сходять і заходять протягом року. Приблизно 100-140 земних років на цій планеті тримається постійний день, а в небі химерним чином в різних точках горизонту одночасно спостерігаються світанки та заходи сонць.

Американські науковці відкрили цей світ за допомогою телескопу Південної європейської обсерваторії в Чилі.