пʼятниця, 15 січня 2016 17:49

Астронавти NASA вийшли у відкритий космос

Екіпаж Міжнародної космічної станції NASA здійснив вихід у відкритий космос. Про це повідомляється на сайті агенції.

Астронавти мають змінити регулятор напруги, який вийшов із ладу наприкінці минулого року. Роботу здійснюють американець Тім Копра та громадянин Великої Британії Тім Пік - він став першим британцем, який здійснив вихід у відкритий космос.

Ремонтні роботи триватимуть шість годин. Лише півтори з них астронавти працюватимуть за сонячного освітлення. Решту роботу доведеться зробити при космічній темряві.

Тім Пік, Тім Копр і ще один космонавт, росіянин Юрій Маленченко, прибули на МКС в середині грудня. Вони приєдналися до трьох астронавтів, які вже були на космічній станції: двох росіян - Сергія Волкова і Михайла Корнієнка, а також американця Скотта Келлі.

Нагадаємо, NASA показала зображення гігантського крижаного вулкана.

Зараз ви читаєте новину «Астронавти NASA вийшли у відкритий космос». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua