четвер, 13 грудня 2012 03:52

Японським вченим вдалося отримати клітини мозку з сечі

Стовбурові клітини можуть перетворюватися в будь-які інші, тому, можливо, коли-небудь вони зможуть заміняти пошкоджені клітини мозку при терапії хвороб Паркінсона або Альцгеймера, пише Der Standard.

Видання також нагадує, що дослідження стовбурових клітин протягом довгого часу були етично небездоганні, оскільки клітини отримували з людських ембріонів. Однак японський вчений Сін'я Яманака зумів створити так звані індуковані плюрипотентні стовбурові клітини (iPS-клітини), за що був нагороджений Нобелівською премією. До цих пір iPS-клітини отримували з клітин шкіри або крові, але зараз китайський колектив учених під керівництвом Дуанькін Пея опублікував в журналі Nature Methods статтю про можливість отримати їх з сечі.

Отримані таким чином iPS-клітини були пересаджені в мозок щурят і чотири тижні опісля прийняли форму і молекулярні властивості нейронів, не утворюючи пухлини, повідомляють вчені.

Зараз ви читаєте новину «Японським вченим вдалося отримати клітини мозку з сечі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua