Львів'яни скаржаться, що львівські трамваї ламаються мало не щодня. Із подорожчанням проїзду у міських маршрутках у травні, більше мешканців міста почали користуватися трамваєм і тролейбусом. Однак ті, хто їздять трамваєм зранку і ввечері щодня, приблизно двічі на тиждень потрапляють в аварійну ситуацію. Доводиться втрачати час на пересадки, гроші на додатковий транспорт: 2 грн за трамвайний квиток плюс 3 за маршрутку. Грошей за закомпостовані квитки водії не повертають.
У "Львівелектротрансі" повідомили, що середній вік львівських трамваїв 28-53 роки. Щодня на вулиці міста виходить 66 вагонів. За добу у середньому відбувається 20 заїздів на ремонт, 15-17 трамваїв після усунення неполадок повертаються на лінію. Будь-який трамвай через кожних 20 тис. км пробігу проходить процедуру техогляду, кожних 100 тис. - середній ремонт, кожних 300 тис. - капітальний ремонт. У парку підприємства є лише один новий трамвай "Електрон" минулого року випуску та власного львівського виробництва.
"Процедури компенсації грошей за придбані квитки при поломці трамваю на підприємстві не передбачено законодавством. Із придбаним квитком можна пересісти у наступний, який їде за поламаним, трамвай. Тому ми пропонуємо купляти місячні проїзні картки. Тоді пасажир економить, - радить Ольга Бачинська, начальник відділу маркетингу ЛКП "Львівелетротранс". - Це європейська практика. Купуючи місячну картку на проїзд, пасажиру не страшні ані поломки трамваю, ані підвищення тарифу. Піднімаючи тариф у червні з 1 гривні 50 копійок до 2 гривень, "Львівелектротранс" залишив попередню вартість карток. Вона залишилась на тому ж рівні, що і два роки тому. Загальна картка для користування трамваєм та тролейбусом складає 100 гривень, для трамвая або тролейбуса – 70 гривень, відповідно пільгові – 50 та 35 гривень."
Однак для багатьох львів'ян картки не є вигідними. Якщо людина їздить на роботу трамваєм 5 днів у тиждень, то витрачає на проїзд за цей період 20 грн, отже - 80 грн у місяць. Місячна картка хоч коштує 70, але до цього слід додати пересадки на маршрутки у випадках поломок вагонів.
Коментарі