четвер, 29 грудня 2016 19:30

Сервіси від Київенерго: рік змін і нововведень

Сервіси від Київенерго: рік змін і нововведень
Фото: kyivenergo.com

2016 рік приніс немало труднощів, але також став роком позитивних нововведень. Так, вирішувати комунальні питання киянам стало набагато зручніше. Адже компанія "КИЇВЕНЕРГО", яка забезпечує комфортне функціонування столиці, розробила і вдосконалила цілу низку сервісів, покликаних економити час клієнтів.

Наприклад, у 2016 році на сайті "КИЇВЕНЕРГО" запустили Особистий кабінет з опалення та гарячої води. Передавати показання квартирних лічильників, контролювати показання домового теплолічильника, вести облік свого споживання та платежів, оплачувати гарячу воду й опалення через інтернет – все це можна робити за допомогою нового сервісу. Кияни активно користуються всіма перевагами "теплого" кабінету – на сьогодні в ньому вже 130 тисяч клієнтів. А в Особистому кабінеті з електроенергії, який працює з 2014 року, на початок грудня було зареєстровано більше 456 тисяч користувачів.

Ще одне нововведення – мобільний додаток від "КИЇВЕНЕРГО", який дозволяє вносити показання й оплачувати спожиту електроенергію без комісії через смартфон або планшет. Завантажити додаток можна безкоштовно з PlayMarket, а у користуванні він такий же зручний, як і Особистий кабінет на сайті компанії.

Контакт-центр "КИЇВЕНЕРГО" також не залишили без нововведень. Завдяки покращеному програмному забезпеченню та розширеному штату операторів додзвонитися й отримати відповідь на своє питання клієнти зможуть швидше. А передати показання лічильника електроенергії телефоном тепер можна і без участі оператора, скориставшись модернізованим автоматичним меню.

Центри обслуговування клієнтів стали зручнішими для працюючих киян, час роботи деяких центрів продовжено. А центри на вул. Маршала Тимошенка, 18, Жилянській, 83/53, Драгоманова, 40-з і Закревського, 14 відкриті також і по суботах.

А щоб киянам не доводилося витрачати час у чергах, у "КИЇВЕНЕРГО" розробили сервіс попереднього запису. Записатися на прийом до фахівця можна онлайн, обравши зручний час візиту.

У компанії зазначають, що це ще не всі ідеї з модернізації послуг. "КИЇВЕНЕРГО" і в новому році планує створювати сервіси, які відповідають потребам киян і ритму сучасного життя.

Зараз ви читаєте новину «Сервіси від Київенерго: рік змін і нововведень». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути