понеділок, 18 липня 2011 05:45

"Україна" — народний велосипед: дешевий, живучий, але незручний"

Автор: фото: Юрій Іванов
  38-річний Микола Кулак із селища Решетилівка організував бізнес на велосипеді. Три роки збирає містом макулатуру, пластик, пляшки. Заплатив за триколісний велосипед 700 гривень. Замовив його у майстра в селі Глибока Балка Решетилівського району. Тепер обслуговує на ньому понад 30 місцевих магазинів, установи, банки, місцевих жителів. Возить велосипедом траву для кролів, овочі з городу. Підвозить до школи сина 10-річного Артура. Часто замовляють на весілля возити велосипедом батьків наречених. Бере за день 100 гривень. — Спочатку обслуговував три магазини, — каже Микола Кулак. — То на мене дивилися скоса, як на бомжа. Думали, на горілку збираю чи на кусок хліба. А тепер поважають. Кожен підприємець за руку вітається. За місяць на вторсировині заробляє близько однієї тисячі гривень.
38-річний Микола Кулак із селища Решетилівка організував бізнес на велосипеді. Три роки збирає містом макулатуру, пластик, пляшки. Заплатив за триколісний велосипед 700 гривень. Замовив його у майстра в селі Глибока Балка Решетилівського району. Тепер обслуговує на ньому понад 30 місцевих магазинів, установи, банки, місцевих жителів. Возить велосипедом траву для кролів, овочі з городу. Підвозить до школи сина 10-річного Артура. Часто замовляють на весілля возити велосипедом батьків наречених. Бере за день 100 гривень. — Спочатку обслуговував три магазини, — каже Микола Кулак. — То на мене дивилися скоса, як на бомжа. Думали, на горілку збираю чи на кусок хліба. А тепер поважають. Кожен підприємець за руку вітається. За місяць на вторсировині заробляє близько однієї тисячі гривень.

Для міста слід вибирати зручні, недорогі й надійні велосипеди, вважає 38-річний Євген Скляров, один із засновників велоруху в Полтаві.

Як вибрати велосипед для міста?

— Він має бути легкий — 13–15 кілограмів, комфортний, недорогий. Перемикачі швидкостей, купа амортизаторів — зайві.

Скільки коштують велосипеди в Полтаві?

— Найдорожчий — 12 тисяч гривень. За вітчизняні беруть 300–400 гривень, вживані з Європи продають по 600–700. Веліки відомих марок — 3–5 тисяч гривень. "Україна" — народний велосипед: дешевий, живучий, але незручний. Недорогі китайські брати не варто.

Що  необхідно докупити?

— Возіть комплект для ремонту — гумовий клей, латку, наждачку. Обов'язково насос. Якщо їздити на спущених колесах — пошкодите ободи й покришки. Пристібний шнур беріть із кодовим замком, бо ключі губляться. Для велосипедиста потрібні шолом, наколінники, рукавиці.

Як зберігати транспорт?

— Краще всього — на заскленому балконі. Якщо в будинку немає іншого місця, змастіть солідолом, замотайте в темну будівельну плівку й підвісьте на вулиці. Продають кімнатні кріплення. Їх прибивають під стелею, чіпляють велосипед за переднє колесо. Гірський  чим довше стоїть, тим більше псується. На зиму його консервують, віддають у спеціальний сервісний центр.

Зараз ви читаєте новину «"Україна" — народний велосипед: дешевий, живучий, але незручний"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути