понеділок, 23 квітня 2012 00:30

"Київстар" запускає соціальну рекламу "Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті"

  Компанія ”Київстар” прагне допомогти сформувати в дітей культуру користування інтернетом. Наголошують, зараз це небезпечне середовище
Компанія ”Київстар” прагне допомогти сформувати в дітей культуру користування інтернетом. Наголошують, зараз це небезпечне середовище

У квітні компанія "Київстар" розпочала всеукраїнську кампанію соціальної реклами "Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті". Триватиме місяць. Проходить у рамках програми "Безпека дітей в інтернеті".

— Кампанію розпочали, щоби сформувати культуру користування інтернетом серед дітей, — говорить Світлана Немиро, менеджер зі зв'язків із громадськістю Харківської філії компанії "Київстар". — Сьогодні інтернетом в Україні користуються понад вісім мільйонів дітей та підлітків. Вони активно спілкуються в соціальних мережах, поширюють особисті дані. Через це інтернет, на жаль, перетворюється на небезпечне середовище.

Більшість батьків піклуються про реальне життя нащадків, але майже не дбають про віртуальне. Соціальною рекламою хочемо привернути увагу до цієї проблеми. Зобразили дорослого чоловіка, не дуже приємної зовнішності, який у соціальних мережах може прикидатися будь-ким.

Рекламу розміщують на банерах, сітілайтах, транспорті та безпосередньо в соціальних мережах.

— Наша компанія добровільно відмовилася від продажу "дорослого" контенту (еротика, азартні ігри, реклама тютюну і алкоголю) з власних WEB і WAP-ресурсів. Ми склали список з 44 сайтів, корисних для дітей, — продовжує Світлана Немиро. — Запровадили безкоштовну послугу "Батьківський контроль" для безпечного виходу в інтернет із мобільного:  дитина не зможе перейти з телефону на небезпечні сайти. Просимо батьків вивчати інтернет разом з дитиною, додатися у друзі в соціальній мережі. Обмежити доступ до сумнівних сайтів через антивірусні програми.

"Київстар" разом із Київським інститутом психології ім. Костюка розробив посібник для батьків "Діти в інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі". Його можна завантажити з офіційного сайта компанії: bezpeka.kyivstar.ua. Із учителями підготували методичні й навчальні матеріали з онлайн-безпеки для школярів.

— Така реклама потрібна, бо змінилася ситуація стосовно виховання, — розповідає начальник служби у справах дітей Харківської обласної державної адміністрації Тетяна Печерських. — Батьки більше часу приділяють роботі, а діти частіше залишаються самі, з цікавості заходять на сайти сумнівного змісту.

Зараз ви читаєте новину «"Київстар" запускає соціальну рекламу "Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути