четвер, 19 липня 2012 14:21

Передвиборна кампанія 2012 вже відзначилася величезною кількістю "джинси"

Передвиборна кампанія 2012 вже відзначилася величезною кількістю "джинси"
Вікторія Сюмар: 50% політреклами є нелегальною. Фото: www.telekritika.ua

Близько половини політичної реклами у цій виборчій кампанії є нелегальною і проходить у вигляді "джинси".

Про це на прес-конференції у Києві сказала Виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар.

Вона наголосила: "За нашими оцінками, близько 50% політичної реклами сьогодні відбувається у нелегальний спосіб шляхом "джинсування", шляхом замовлення матеріалів, які виглядають як редакційні матеріали, як новини".

Оскільки, додала Сюмар, за новини платити не можна, то за таку рекламу офіційно ніхто і не платить: "Ми чудово розуміємо, що це "чорний нал", з якого взагалі не сплачуються податки".

"Перетікання політичної реклами у "джинсу", у замовні матеріали призводить до тієї ситуації, що знову таки суспільство мало того, що не може отримати правдиву інформацію про те, хто і скільки за це платить, мало того, що за це не сплачуються податки, по суті ще й суспільство вводиться в оману, оскільки це інформування виглядає як об'єктивне, а насправді це є піар", - наголосила директор ІМІ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Бютівець" з'ясує, за чиї кошти у ЗМІ піаряться Попов і Компартія

За її словами, "джинси" у цій передвиборній кампанії набагато більше, ніж у минули роки і це є дуже серйозною проблемою.

"Фактично більшість політичних сил, які сьогодні мають шанси потрапити до парламенту, використовують такий інструмент як корупційна схема замовлення інформаційних матеріалів", - підкреслила вона.

Говорячи про ціни, яку політичні сили сплачують за "джинсу", Сюмар зазначила, що вона варіюється у залежності від поширеності ЗМІ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Партія регіонів і Королевська лідери за передчасною виборчою агітацією

"Джинсові матеріали в Інтернеті починаються від 200 у.о. і таку новину деякі політичні сили ставлять приблизно на 10 сайтів, і так по кілька новинок. Виходи на радіо варіюються від 150 доларів і вище за один вихід, а відповідно таких новин може бути 10 блоків упродовж дня. Друковані ЗМІ: шпальта в регіональному виданні може коштувати 500 доларів, а у загальноукраїнських виданнях ціна за дві шпальти може сягати до 20 тисяч доларів", - розповіла вона.

Зараз ви читаєте новину «Передвиборна кампанія 2012 вже відзначилася величезною кількістю "джинси"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути