 
        
            Народний депутат В'ячеслав Кириленко зажадав вигнати з країни мережу кав'ярень "Кофе Хауз". Про це він написав у своєму твіттері. Приводом для невдоволення стала інформація, що потрапила в ЗМІ про те, що персоналу кав'ярень наказано говорити російською.
"Цей випадок нас ВСІХ принижує. Я сьогодні ж роблю депутатські запити про припинення неподобства і розслідування цього випадку, - написав Кириленко. - А навіщо нам взагалі тут "Кофе Хауз" ..? Вигнати їх з України негайно - за порушення Конституції та прав людини ".
Зі скаргою на кав'ярню, як зазначає "Українська правда", раніше виступив бізнесмен Іван Філіпович. На своїй сторінці у Facebook він розмістив пост під назвою "Мій досвід у Кофе Хауз".
Бізнесмен  розповів, що в одній з київських кав'ярень "офіціантка наполегливо  спілкувалася російською мовою" і відповіла відмовою на прохання перейти  на українську. "Більше того, коли я, подякувавши, виходив з кафе, працівники навіть собі дозволили посміятися мені вслід", - обурився він.
Зіткнувшись з таким ставленням, Пилипович вирішив повернутися в кав'ярню і зажадати книгу скарг. У ході подальшої бесіди з одним із співробітників він з'ясував, що персоналу наказано говорити по-російськи. На  підтвердження відвідувач кав'ярні опублікував показані йому "Стандарти  обслуговування гостей", в яких наголошується "Спілкуйся у кафе тільки  російською мовою" (в поясненнях уточнюється, правда, що вказівка  ??стосується спілкування з колегами, там також йдеться, що "якщо гість  іноземець і ти знаєш його мову, можеш говорити іноземною мовою "). Співробітник,  що спілкувався з Філіповичем, розповів, що під час тренінгу для  персоналу також зазначалося, що спілкуватися слід російською -  оскільки "тут всі чудово розуміють російську мову".
На закінчення бізнесмен поскаржився на "хамське принизливе ставлення іноземних компаній".
У "Кофе Хауз" пізніше відповіли на звинувачення. Як  передає Svidomo.org, директор кав'ярні Марина Волкова (йдеться про  кав'ярні в ТРЦ "Дрім Таун", де побував Пилипович) назвала подію  непорозумінням. За її словами, з бізнесменом спілкувався стажер, "який ще не знає всіх тонкощів роботи".
Представниця кав'ярні пообіцяла зв'язатися з клієнтом і вибачитися. З приводу брошури з корпоративними правилами вона зазначила, що ці правила розраховані насамперед на Москву. В українських закладах, за її словами, правило по спілкуванню виключно російською не діє.
Заклади мережі "Кофе Хауз" працюють в Москві, Санкт-Петербурзі та деяких інших російських містах, а також у Києві.
 
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                   









 
             
             
             
             
             
                        









 2
                2             8759
        8759
Коментарі
1436