Після Революції гідності Україна скоротила продаж своїх товарів у Росію. Цього року експортували менше на 15%, порівняно з 2014-м. Вітчизняні виробники переорієнтовуються на інші ринки, насамперед — європейський. Він — якісніший і більший за російський.
— Через російську непрогнозованість і штучні обмеження на наші м'ясо, молоко й кондитерські вироби українські виробники вже давно почали орієнтуватися на європейський, африканський та американський ринки, — каже 38-річний Олексій Павленко, міністр аграрної політики й продовольства. — Це дозволяє значною мірою компенсувати неотриману вигоду від експорту в Росію. Ця країна не зможе серйозно вплинути на наш експорт, навіть якщо застосує санкції. Навпаки, це стане стимулом для технічного й технологічного переозброєння нашої харчової промисловості та відкриє нові ринки для українських товарів. Тим більше, що з 1 січня 2016 року наша країна житиме в умовах повноцінної вільної торгівлі з Європейським Союзом.
Коментарі