вівторок, 28 лютого 2017 11:58

Mercedes на дровах розвиває швидкість до 80 кілометрів на годину

Дев'ять винаходів Миколи НАУМЧИКА

1. Mercedes на дровах

Mercedes Benz 123 випуску 1970-х стояв у кропиві в Чернігові. Привіз його додому й повністю переробив двигун. Тепер машина їздить на дровах.

Встановив на неї газогенераторну установку. Дрова горять і виділяють газ. Він проходить між стінками двох труб (одна всередині іншої) і повертається назад. Проходить повторно крізь розжарене вугілля дров. Далі – через систему фільтрації і засмоктується в двигун. Із повітрям у певній пропорції утворює паливну суміш. Температура горіння дров – 1200 градусів. Піч для спалювання захована у багажник автомобіля. Двигун розміщений під капотом.

Машина здатна розвивати швидкість до 80 кілометрів на годину. Однієї заправки – три відра дров – вистачає на 50 кілометрів. Дрова можна додавати, не глушачи автомобіль. Після розпалювання машина рушає за 10 хвилин.

Найкраще підходять дрова з твердих порід – граб, дуб, береза, клен, акація, шовковиця. Не рекомендую ялинові. Вона розсипається і дає слабке вугілля, погано проходить газ. Головне – дрова мають бути сухі. Використовую кубики завбільшки з картоплю – 5 х 5, 6 х 8, 4 х 4 сантиметри.

Автор: Галина БІЛЬЧЕНКО
  Микола НАУМЧИК, 79 років, винахідник. Народився 26 жовтня 1937-го в селищі Холми Корюківського району Чернігівської області. Дід по батьковій лінії грав на скрипці, батько й сестри – на бандурі й балалайці. По материній лінії всі гарно співали. ”У четвертому класі сидів два роки, бо отримав гармошку і через музику закинув навчання. Часто запускав гармошкою об стіну, бо в ній не вистачало звукоряду, а грати хотілося більше”. З 1953 року грав на баяні. Відтворював усю музику, що чув. 1970-го вступив до Ніжинського культосвітнього училища. Працював у будинку культури. Запрошували до філармонії, грав в обласному квартеті, співав у ансамблі і сольні пісні. Викладав у музичній школі. Лауреат трьох респуб­ліканських музичних конкурсів. Пише музику. Після сьомого класу був учнем токаря. Топив у майстерні грубку, спостерігав, як працюють із металом. ”Точити не давали, тож вранці до початку робочого дня пробував сам. Одного разу спіймали, вилаяли, але після того дозволили працювати. З тих пір почав обробляти дерево і залізо”. 1964-го склепав свій перший автомобіль – із дюралі. На власноруч виготовлених авто проїздив 36 років. Останній – четвертий, Mercedes 1970-х, зробив на дровах. Усі реєстрував у ДАІ. За замальовками зробив вітрову турбіну, сконструював вітрову установку. Виготовив токарний, стругальний, циркулярний станки по дереву, фрезерний – по металу, гідравлічний колун для дров. Ще – три токарних станки по металу. Один із них забрали на завод, де виробляли колісні пари для вузькоколійних вагонів. Ремонтує легкові й вантажні автомобілі. Живе у місті Корюківка Чернігівської області. Перша дружина померла. Від того шлюбу має сина, донька померла. Одружений удруге
Микола НАУМЧИК, 79 років, винахідник. Народився 26 жовтня 1937-го в селищі Холми Корюківського району Чернігівської області. Дід по батьковій лінії грав на скрипці, батько й сестри – на бандурі й балалайці. По материній лінії всі гарно співали. ”У четвертому класі сидів два роки, бо отримав гармошку і через музику закинув навчання. Часто запускав гармошкою об стіну, бо в ній не вистачало звукоряду, а грати хотілося більше”. З 1953 року грав на баяні. Відтворював усю музику, що чув. 1970-го вступив до Ніжинського культосвітнього училища. Працював у будинку культури. Запрошували до філармонії, грав в обласному квартеті, співав у ансамблі і сольні пісні. Викладав у музичній школі. Лауреат трьох респуб­ліканських музичних конкурсів. Пише музику. Після сьомого класу був учнем токаря. Топив у майстерні грубку, спостерігав, як працюють із металом. ”Точити не давали, тож вранці до початку робочого дня пробував сам. Одного разу спіймали, вилаяли, але після того дозволили працювати. З тих пір почав обробляти дерево і залізо”. 1964-го склепав свій перший автомобіль – із дюралі. На власноруч виготовлених авто проїздив 36 років. Останній – четвертий, Mercedes 1970-х, зробив на дровах. Усі реєстрував у ДАІ. За замальовками зробив вітрову турбіну, сконструював вітрову установку. Виготовив токарний, стругальний, циркулярний станки по дереву, фрезерний – по металу, гідравлічний колун для дров. Ще – три токарних станки по металу. Один із них забрали на завод, де виробляли колісні пари для вузькоколійних вагонів. Ремонтує легкові й вантажні автомобілі. Живе у місті Корюківка Чернігівської області. Перша дружина померла. Від того шлюбу має сина, донька померла. Одружений удруге

2. "Кабріолет"

Найперший автомобіль – "кабріолет", ззаду закривався тентом. Виготовив з дюралі, коли повернувся з армії. Служив біля Ленінграда, потрапив до ПАРМ-2 (пересувна аероремонтна майстерня. – Країна). Понад три роки працював там токарем. Ремонтував літаки, виточував до них деталі, навчився клепати. Змайстрував собі автомобіль. 20 жовтня 1964-го отримав на нього документи в ДАІ. На машині проїздив 10 років. 17 разів вирушали з сім'єю на море, бував на ній у Москві.

3. Дерев'яний розбірний пліт

Пліт 6 х 6,5 метра і вантажопідйомністю 2,5 тонни. Тримається на 12 металевих 200-літрових бочках. Може перевезти ГАЗель. Виготовляв його рік. Із помічниками у місті Новгород-Сіверський зібрали за 2 години. Випробовували на річці Десна.

4. Вітрова турбіна

На початку 1990-х вітрові турбіни випускали Запорізький і Дніпропетровський заводи. На той час вони були трьох типів: на 7, 20 і 420 кіловатів. Найменша коштувала 20 тисяч доларів. Загорівся зробити собі таку. Покійний сват будував заводи, мав знайомих і роздобув фото, опис і малюнки турбін. Я змайстрував вітрову турбіну над гаражем. Заводські були дволопатеві і з карманами для запуску. Я зробив спочатку подібну діаметром 1,5 метра, але вона запускалася погано. Переробив на трилопатеву і без карманів. Запускається від вітру з будь-якого боку. Вийшла 8 метрів у діаметрі, заввишки 12 метрів. Лопаті виготовив сам – за зразком крила Naca 0020. Установка у моєму дворі крутиться зі швидкістю 60 обертів за хвилину. Відцентрова сила, яку створює турбіна, сягає 1440 кілограмів. Від установки у гаражі працює все обладнання: токарний і фрезерний станки, циркулярна пила.

5. Токарний станок по металу

Зробив таких три. Один із них у 1960-х забрали на місцевий завод. На ньому виточували колісні пари до вузькоколійних вагонів мотовозів, паровозів. За станок видали премію і досягнення записали в трудову книжку.

6. Гідравлічний колун для дров

Спочатку зробив із гвинтовим конусом. Але на нього намотувалась деревина і був небезпечний у роботі. Переробив: з одного боку – металічний штовхач, з другого – схожий на сокиру металевий різак. За лічені секунди розколює півметрову дубову колоду. Працює від електродвигуна.

7. Опалювальний газогенераторний котел на дровах

Під час згорання деревина виділяє вуглекислий газ, який після змішування з повітрям у певній пропорції утворює ­паливо-повітряну суміш. Вона горить і виділяє тепло. Такий котел завантажив – і заглянути в нього достатньо через 8 годин. З його допомогою опалюю власний дім.

8. Три трактори

Два працюють у полях сусідніх сіл. Третій стоїть у дворі, ще недороблений. Але з його допомогою вже чистив сніг у дворі.

9. П'ятий ряд кнопок до чотирирядного баяна

Баян подарували в обмін на автомобіль, який зробив товаришу з Білорусі. На п'ятирядному пишу музику. Щодня після роботи в гаражі граю годину чи дві. Поряд сидить і в ритм підспівує собака, якого нещодавно взяв.

Зараз ви читаєте новину «Mercedes на дровах розвиває швидкість до 80 кілометрів на годину». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути