пʼятниця, 07 червня 2013 14:57

Український ролер проїхав бобслейну трасу на швидкості 65 км/год
6

26-річний Іван Кулинич з Києва взяв участь у змаганнях по швидкісному спуску по бобслейній трасі на п'ятиколісних роликах "Beton on Fire". Змагання проходили у Німеччині 1-2 червня 2013 року.

"Я посів 14-те місце із результатом 1 хвилина 11 секунд. Переможець - Моріц Ноерл з Німеччини - проїхав трасу за 59 секунд, - каже Іван. - Результатом більш-менш задоволений, тому що вперше в житті спробував їхати по бобслейній трасі. Це неймовірно, захоплююче і божевільно. Я здобув величезний досвід. І тепер у світовому рейтингу по швидкісному спуску на роликах нарешті є Україна."

"Beton on Fire" - це професійні змагання світового рівня першості з даунхілу, тобто швидкісного спуску. Вони проводяться у два етапи — перший у місті Альтенберг, у Німеччині. Наступний етап відбудеться 17-18 серпня на гірськолижному курорті Ла План у Франції. У першому етапі змагалися 25 роллерів, 8 лонгбордистів. Декілька заїздів зробив Жан-Ів Блондо, відомий як Роллермен. Він створив костюм із 31-м ролерським колесом і заснував спосіб катання "баггі-ролінг", тобто катання всім тілом. Під час змагань Роллермен святкував свій 42-й день народження. Організатори змагань подарували спортсмену торт із його зображенням.

"Бобслейна траса має довжину 1413 метрів. Через сильний дощ, вітер, туман і мряку, спуск по усій трасі був небезпечним, тому змагання вирішили проводити лише на її частині. Хоча я один раз спустився з самої гори. На це наважилися лише декілька райдерів, - говорить український спортсмен. - Спочатку ми проходили трасу пішки. Я навіть не розумів, як буду їхати. Звичайна техніка спуску з даунхілів тут не зовсім підходить. Найстрашніше проходити поворот у 360 градусів - петелька. На ньому їдеш по стінці, боком. Найбільше навантажуються ноги, тіло буквально вжимає на поворотах в стіну. Треба правильно присісти, розрахувати кут входження в поворот. У перший день тренування спускався по трасі 9 разів, з них 4 рази впав на цьому повороті. Мало не забився головою, добре, що врятував шолом. Я дуже задоволений, що мені не знадобилася медична страховка. Двоє учасників вибули в перший день через травми: один пошкодив собі руку, а другий вивихнув ногу. Все на тому ж нещасливому повороті. Три заїзди другого дня у мене пройшли без падінь."

Спортсмени стартували по зеленому сигналу світлофора. Фіксувався час проходження не тільки всієї траси, а й на окремих відрізках. На великих екранах можна було спостерігати за тим, як з'їжджають всі учасники.

Іван планує брати учать і на французькому етапі змагань. Перед ними буде тренувати швидкісні спуски на гірськолижній базі "Тисовець" у Карпатах.

"На спуску у Тисовці розганявся до 85 км/год. На бобслейній трасі швидкість менша - в середньому 60 км/год. Але, на жаль, тренувати даунхіл на бобслейній трасі можна тільки на такій же трасі. Нічим іншим не заміниш. В Україні бобслейних трас немає, тому буду шукати виходи на російські. Там є одна в Сочі, а інша біля Москви. Хочу тренуватися, щоб на наступних змаганнях розвивати більшу швидкість і гідно представити Україну."

Участь у "Beton on Fire" Івану обійшлася близько 4 тисяч гривень. З них 2500 гривень - авіаквитки. Реєстраційний внесок коштував 50 євро.

Зараз ви читаєте новину «Український ролер проїхав бобслейну трасу на швидкості 65 км/год ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути