середа, 20 серпня 2014 11:22

Україна. Загартована болем

 

Креативна агенція Adventa LOWE, Група АДВ Україна і продакшн-студія LimeLite виступили із соціальною ініціативою до Дня Незалежності України – найдраматичнішої річниці за 23 роки.

Проект команди – це спроба підтримати людей і висловити любов до своєї країни. Адже за 10 останніх місяців Україна пережила стільки, що вистачило б на десяток років і держав. Тому ми хотіли вшанувати той непростий шлях, який зараз долає країна, і залишити оптимістичне послання всім українцям. Проект буде представлено у трьох форматах: ТВ-ролик, digital-кампанія та зовнішня реклама.

Може здатися, що ролик придумали спеціально під головного героя, яким став Михайло Гаврилюк, але це не так. Ми довго шукали простий і всім зрозумілий образ, який би без зайвих слів чи надмірної сентиментальності передавав нашу ідею – загартування через випробування. Розробивши креативну частину, ми почали шукати героя, який би органічно втілив потрібний характер. Коли ми зустріли Михайла Гаврилюка, одразу зрозуміли, що він саме той, хто нам потрібен. Михайлові сподобалася ідея, і він напрочуд майстерно впорався з новою для себе справою – акторством. Одразу після зйомок наш герой повернувся до козацького підрозділу батальйону спецпризначення.

Детальну інформацію про козацький батальйон можна знайти на сайті Михайла Гаврилюка: http://havryliuk.com/kozak-specnaz.html. 

Проект є абсолютно некомерційною ініціативою. Усі учасники проекту, захопившись ідеєю, погодилися реалізувати його власними силами. Тому можна сказати, що це також і волонтерська соціальна реклама.

"Цей проект для нас внутрішньо дуже емоційний та особливий. Адже йдеться про нашу країну, про біль та рани, що досі кровоточать. Україна тільки починає осмислювати те, що з нею відбулося за ці трагічні місяці, і наш ролик – це одна зі спроб усвідомити та трансформувати цей досвід у щось живе та обнадійливе.

Ми віримо, що Україна вистоїть, і хочемо підтримати її у власний спосіб, адже творчість – це теж зброя. Ми впевнені, що у боротьбі за свободу українці зможуть перетворити біль на мужність, та хочемо підбадьорити всіх, хто зараз відстоює нашу свободу", – прокоментував Ігор Дегтяренко, копірайтер Adventa LOWE.
 
"Сьогодні кожен із нас намагається робити все, що йому під силу. У нашій роботі головною зброєю є креатив, який ми й намагаємося спрямувати на те, що зараз найважливіше – підтримання сили духу, нездоланність і відродження нашої країни", – відзначила Олена Кустова, віце-президент із креативних і маркетингових сервісів Групи АДВ Україна.

 Справка:
Агентство інтегрованих маркетингових комунікацій Adventa Lowe, яке входить до складу Групи АДВ Україна, почало працювати в грудні 1999 року. Компанія представляє в Україні міжнародну мережу Lowe & Partners Worldwide. Спеціалізація агентства: інтегровані маркетингові комунікації, проекти з комунікацією на 360 градусів.

Детальна інформація: http://www.lowe.com.ua/

Володар більше 100 винагород на міжнародних фестивалях. У абсолютному рейтингу "Agency of the Year-2012" агентство зайняло друге місце. Входить в ТОП-5 в рейтингах: Рейтинг креативності сезону ВРК 2011/2012, Рейтинг ефективності за результатами "Effie Awards Ukraine 2012".

Основні клієнти: "Оболонь", "Фокстрот", The Coca-cola Company, Nestle, "Київстар" і ін.

Група АДВ Україна є частиною Групи маркетингових комунікацій AДВ, заснованої 1995 року. До складу Групи АДВ входять більше як 45 агентств, розміщених на території Росії, України, Білорусі, Казахстану, Азербайджану та Узбекистану. Команда АДВ – це понад 2 500 осіб, які працюють у 150 містах України та п'яти країнах СНД. Засновник компанії та голова Ради директорів Групи маркетингових комунікацій АДВ – Дмитро Коробков.

До складу Групи АДВ Україна входять: агентство інтегрованих комунікацій Adventa Lowe, креативне агентство THINKMcCANN; агентство інтегрованих маркетингових сервісів TMA DRAFT Ukraine, трейд і шоппер маркетинг агентство Impacto, brand experience агентство Momentum, PR-агентство PRP Group; комунікаційні медіа-агентства Initiative, UM (Universal McCann), Havas Media Ukraine (раніше – MPG) і Advance Digital. Група АДВ Україна існує з 1999 року та налічує понад 500 фахівців.

Контакти: PR-менеджер Групи АДВ Україна – Анна Хілініченко,
тел.: 044 495 29 62, 067 2170923, e-mail: [email protected]

 

Зараз ви читаєте новину «Україна. Загартована болем». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути