пʼятниця, 24 серпня 2012 00:25

Time: Вчені виявили нову хворобу, схожу на СНІД

medicineworld.org

Вчені виявили загадкову хворобу, симптоми якої схожі на СНІД, повідомляє в статті, опублікованій в журналі Time, журналістка Associated Press Мерилін Марчіоне. Причини захворювання поки неясні, але, мабуть, воно не є ні заразним, ні спадковим в масштабах сім'ї, повідомляє автор, посилаючись на публікацію в свіжому New England Journal of Medicine.

Хвороба являє собою набутий імунодефіцит: людина стає беззахисною перед мікробами. Середній вік хворих - 50 років.

Дослідження провела Сара Браун з National Institute of Allergy and Infectious Diseases (США) спільно з вченими з Таїланду і з Тайваню, де виявлено більшість випадків. Майже всі хворі - мешканці або уродженці Азії. Видання описує конкретний випадок: 62-річна американка в'єтнамського походження страждала від стійкої високої температури та інфекційних запалень кісток, різко схудла, мучилася головними болями і запамороченнями. Спочатку вважали, що у жінки туберкульоз.