Стали відомі результати престижного дегустаційного конкурсу напоїв Beverly Hills Awards, який традиційно проводиться восени в Каліфорнії (США).
Цього року більше ста виробників і більше двохсот брендів змагалися за звання кращих напоїв світу. Незалежні сомельє і професійні дегустатори оцінювали популярні спиртні напої такі як віскі, бренді, ром, горілка, лікер і т.д. Напої оцінювалися за кількома критеріями: дизайн пляшок, якість, колір, аромат, смак і післясмак. Українські виробники традиційно опинилися серед кращих. У номінації "Краща горілка" золоту медаль від авторитетного журі заслужено отримала українська ТМ "Рідна Роса". Дегустатори визнали, що саме таким (класичним, без добавок) і повинен бути еталон напою.
Особливо здивував американських дегустаторів той факт, що ТМ "Рідна Роса" з'явилася на прилавках магазинів зовсім недавно - в 2013 році. Вже в 2014-му напій вразив журі виставки "Продекспо", а лише рік потому вже отримав вищу нагороду у США.
"Рідна Роса" завжди була в центрі уваги. У 2013 році за перші місяці було продано більше 1,5 млн пляшок цього напою. Наші технологи проробили величезну роботу, що б створити еталон, який вигідно відрізняється чистотою, відсутністю добавок і класичною рецептурою, яку створив ще Дмитро Менделєєв у 1865 році. А золота медаль від дегустаторів Beverly Hills Awards є ще одним підтвердженням того, що ми пішли правильним шляхом. Отримати нагороду в Америці, де найбільш конкурентний ринок алкоголю у світі - це дуже престижно", - каже директор з маркетингу компанії "Істерн Беверидж Трейдинг", Сергій Колесніченко.
Пізніше стало відомо, що напій з України отримав ще одну нагороду в Америці - медаль на дегустаційному конкурсі New York International Spirits Competition-2015. У компанії "Істерн Беверидж Трейдинг" впевнені, що "Рідна Роса" здивує ще не одне імените журі, оскільки в сучасному світі, переповненому цифровими технологіями і хімічними добавками - в моді простота і натуральність. Саме в цьому секрет напою родом з України.
ТМ "Рідна Роса" належить українській компанія "Істерн Беверидж Трейдинг" (ТМ Medoff, "Природна колекція", "Наша Марка", "Хуторок", "М'рная"). Обсяг виробництва напою в 2014 році склав - 380 тис. дал (7,6 млн пляшок 0,5 л).
Коментарі
1