Ексклюзиви
середа, 07 грудня 2011 12:35

Про навколишнє середовище розкажуть устриці - вчені вивчають мову молюсків

Біологи з Університету Кагави (Японія) почали вивчати "мову" устриць, намагаючись з'ясувати, що ж ці молюски "говорять" про власне навколишнє середовище.

Дослідники, зокрема, стежать за відкриттям і закриттям стулок раковин устриць у відповідь на такі зміни в складі морської води, як скорочення концентрації кисню і червоний приплив (цвітіння води).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Схуднути допоможе морська сіль

Вчені сподіваються, що за допомогою спеціального приладу їм вдасться розшифровувати рухи устриць, які можуть свідчити про потенційні проблеми. Розроблений ними пристрій використовує серію датчиків і магнітів для відправки інформації про відкриття і закриття раковин молюсків після змін у навколишньому середовищі. За словами авторів, завдяки цьому апарату вони можуть чути "крики" устриць від болю через брак кисню.