Любов, яка може подолати всі перешкоди - головна тема нової осінньо-зимової колекції українського бренду NAVRO. Моделі вперше були представлені навесні в рамках Ukrainian Fashion Week. Дизайнер Ольга Навроцька разом з Сергієм Юшков зняла до цієї колекції фотосет. У головній ролі - модель Елізабет Трігерман.
"Основна ідея колекції - через певні символи передати ті відчуття, які правлять закоханими людьми. Коли ми любимо, у нас виростають крила, ми розквітаємо соковитими фарбами, робимо татуювання, щоб назавжди залишити в пам'яті улюблені образи. Наша нова колекція це не романтичне кохання, це пристрасть та повна перемога почуттів над розумом ", - так Ольга Навроцька розповідає про головну ідею колекції Love Attack.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бургунді та монопринт: чотири тенденції брючних костюмів осіннього сезону
Для створення романтичних образів дизайнер використовувала шовк, органзу та оксамит. Легкі ніжні сукні поєднали з шубами овчини, а також пальто та жакетами в стилі мілітарі. Основні аксесуари колекції - лаковані чоботи, кепки з лаковими козирками та оксамитові босоніжки на платформі. Головні символи - татуйовані серця, пір'я, птахи та стріли. Вони вишиті на одязі, взутті та головних уборах.
Коментарі