Італійський Будинок моди Trussardi представив осінню рекламну кампанію чоловічих та жіночих образів. Головне завдання дизайнерів - показати позачасову естетику модного світу бренду.
В жіночих образах переважає екстравагантний шик — довгі пальто, короткі шорти, білі сорочки та жилети. В осінньому сезоні оксамит залишається в тренді. Головними аксесуарами стали — класичний чорний капелюх зі стрічкою та модель сумки Lovy Bag. Це нова модель, на яку дизайнери акцентували особливу увагу. Вона створена у формі прямокутника, доповнена довгою та короткою ручками, прикрашена фірмовим символом бренду.
Чоловічі моделі більш стримані, хоча й з нотками сучасності. Білі водолазки одягнули під смугастий костюм. Також дизайнери запропонували повністю коричневі образи — сорочка, пальто та брюки. Трендом став чоловічий аксесуар — шкіряний чорний рюкзак.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий дизайнерський тренд - чоловіча білизна з мереживом
Коментарі