вівторок, 27 грудня 2016 16:49

В АТБ відреагували на чергову інформаційну атаку на мережу

В АТБ відреагували на чергову інформаційну атаку на мережу
Фото: gre4ka.info

Черговим витком дискредитаційної кампанії проти найбільшого українського ритейлера назвали в корпорації АТБ презентацію результатів дослідження Інституту споживчих експертиз. Представники останнього на прес-конференції в понеділок, 26 грудня, повідомили про серйозні порушення санітарних норм на полицях і в продуктах, що реалізуються в магазинах АТБ. У свою чергу, топ-менеджмент одного з найбільших вітчизняних рітейлерів сумнівається не тільки в об'єктивності такого дослідження, а й у факті його проведення в принципі.

"У нас одна з найжорсткіших систем контролю якості продукції, яка ефективно працює на всіх етапах руху продукції від постачальника до прилавка. За 11 місяців поточного року ми провели близько п'яти тисяч планових і позапланових лабораторних випробувань товарів, представлених на наших полицях. Всі перевірки здійснювалися в акредитованих лабораторіях щодо відповідності встановленим нормативним і законодавчим вимогам, що підтверджується протоколами лабораторних випробувань, актами відбору проб та іншої документацією даних заходів, в тому числі за участю представників постачальників при відборі ", - зазначає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції "АТБ- маркет".

Нагадаємо, що конфлікт почався з прес-конференції директора Інституту споживчих експертиз Юрія Чорнобривця, в ході якої він розповів про те, що в рамках дослідження на відповідність мікробіологічними показниками вивчалися змиви з поверхонь торгового обладнання, а також найбільш популярних продуктів "передноворічної кошика" власних торгових марок чотирьох мереж супермаркетів економ-сегмента. До трьох мереж у Інституту споживчих експертиз практично не виникло ніяких претензій, тоді як ситуацію в АТБ Юрій Чорнобривець назвав "катастрофічною".

"Відповідно до чинного законодавства та правилами відбору проб і змивів, проводити дані процедури необхідно тільки в присутності адміністрації магазину з залученням профільних фахівців-мікробіологів або санітарних лікарів. Існує цілий ряд вимог при проведенні відбору: від обробки рук до забезпечення стерильної посудом і дотримання умов транспортування і часових параметрів доставки в лабораторію. Якщо ми говоримо про відбір продукції, то зразки необхідно помістити в спеціальний термобокс (сумку-холодильник), підтримуючу необхідний температурний режим. Без дотримання даних умов достовірність подібного дослідження зводиться до нуля", - підкреслює Рита Печериця. Вона не виключає, що всупереч існуючим нормам забір проб було здійснено в режимі "таємного покупця". Однак, проблема в тому, що жодна камера спостереження в торгових залах АТБ столичного регіону, де, за словами пана Чорнобривця, проводилося дослідження, не зафіксувала подібної активності. Тоді взяття змивів з обладнання магазину, що вимагає певного часу навіть для кваліфікованих експертів, навряд чи б оминуло персоналом магазину АТБ. Це, на думку представників рітейлера, може свідчити про повну фальсифікацію дослідження з метою дискредитації мережі напередодні новорічних свят.

Побічно це підтверджує і той факт, що Інститут споживчих експертиз не тільки не надав протоколів випробувань, але і не повідомив назви залученої лабораторії, а також конкретних даних і показників, за якими виявлені відхилення. В АТБ вважають, що якби перевірка дійсно мала місце і були б виявлені "катастрофічні" порушення, то організація, яка декларує свою турботу про споживачів, в першу чергу пішла б не до журналістів, а до представників мережі і виробникам. "Якби мова йшла про реальні випробуваннях, а не цілеспрямоване нанесенні шкоди іміджу компанії, то нормальною реакцією було б максимально швидко оповістити, вжити заходів, зняти з реалізації небезпечний товар, провести позапланові санітарні заходи в кінці кінців. Принаймні, ми б вчинили так, якби виявили найменшу загрозу для своїх споживачів", - акцентує увагу начальник відділу контролю якості продукції "АТБ-маркет".

Довідково: Інститут споживчих експертиз, згідно з даними офіційного сайту організації, є громадською організацією і утримується з грудня 2003 року. За цей час Інститутом було проведено 5 випробувань моторних масел, понад сорок досліджень автомобільних палив, дослідження гальмівної рідини, випробування рослинної олії, випробування алкогольної продукції.

Зараз ви читаєте новину «В АТБ відреагували на чергову інформаційну атаку на мережу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути